خرید ظرف ادویه جات


به احتمال زیاد ادویه یا غذاهای الهام گرفته از ادویه را همه جا دیده اید. می دانید، ادویه فوق العاده ای که به غذا یا نوشیدنی شما رنگ طلایی می دهد؟ بله، ادویه فواید سلامتی جدی دارد، مانند تقویت خلق و خو، کمک به تسکین دردها و حتی جلوگیری از جوش زدن. واندانا شیث، RDN، نویسنده کتاب My Indian Table: Quick & Tasty Vegetarian Recipes، می گوید: ادویه، علی رغم توجه اخیرش، چیز جدیدی نیست. شث. این ماده به دلیل ضد التهاب، ضد میکروبی بودن و ایجاد رنگ طلایی زیبا به غذا معروف است. طعم آن نیز یادآور سایر کاری ها است، بنابراین طعمی خاکی و تلخ دارد، با اشاره ای به لگد فلفلی. پس چه چیزی آن را فوق العاده می کند؟خوب، ادویه حاوی کورکومین است، یک پلی فنل شناخته شده (نوعی آنتی اکسیدان که با رادیکال های آزاد که باعث آسیب سلولی می شوند مبارزه می کند). خواص دارویی آن نیز تا حد زیادی توسط طب آیورودا (یک سیستم پزشکی جایگزین با ریشه در هند که بر سلامت کلی ذهن، بدن و روح تمرکز دارد) پذیرفته شده است، زیرا برخی از مطالعات ادعا می کنند که ادویه ممکن است اثرات مثبتی بر شرایط مزمن داشته باشد. به عنوان بیماری قلبی و سرطان، Sheth اضافه می کند. شث می گوید، ترفند او برای شارژ کردن ادویه، ترکیب آن با کمی فلفل سیاه است. به این دلیل که فلفل در واقع می تواند به افزایش توانایی بدن در جذب کورکومین کمک کند. چه تازه وارد ادویه شده باشید و چه در حال حاضر یک سوپر فن ادویه هستید، همیشه می توانید از اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از این ریشه فوق العاده غذایی استفاده کنید. به خواندن ادامه دهید تا 20 روشی را بیاموزید که می توانید ادویه را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.
خرید ظرف ادویه جات

قیمت ادویه ذرت مکزیکی


سعی کنید به دنبال ادویه تازه در یک فروشگاه مواد غذایی خاص، فروشگاه مواد غذایی هیت یا بازار هند یا آسیا باشید. آن را در یخچال نگهداری کنید: آن را در حوله کاغذی بپیچید و سپس آن را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید. برای یک یا دو هفته به خوبی حفظ می شود. اگر متوجه کپک شدید، آن را جدا کرده و دستمال کاغذی را تعویض کنید. ادویه تازه مانند زنجبیل به نظر می رسد که آگاهانه با هویج همراه شده است و تنها به این منظور است که فرزندانی چشم نواز با گوشت بسیار زیبا و پر جنب و جوش نارنجی رنگ ایجاد کند (و همانطور که حداقل بخشی از ظاهر خوب آن نشان می دهد، ادویه در واقع ارتباط نزدیکی با زنجبیل دارد). 1، بسیار بالاتر) با یک چاقو، پوست کن سبزیجات یا قاشق (همانطور که می توانید با زنجبیل انجام دهید) و سپس به دلخواه آماده کنید. 2) نسبت به زنجبیل، چون فیبری کمتری دارد. فقط بخش مربوط به رنگ طبیعی بودن آن را به خاطر بسپارید - به همان اندازه روی تخته برش و انگشتان شما مؤثر است. نکته: سطوح برش را فوراً بشویید. دستکش بپوشید (یا برای انگشتان زرد آماده باشید). مانند زنجبیل، پس از پوست کندن و رنده کردن ادویه، تفاله آن را می توان فشار داد تا آبمیوه تولید شود (آن را در آبمیوه گیری قرار دهید تا زمان بیشتری به مقدار بیشتری برسد). از آن مایع در سس های سالاد، خمیر نان، یا آب میوه یا اسموتی صبحگاهی خود استفاده کنید. می توان آن را نازک برش داد یا به چوب کبریت های ریز خرد کرد تا به سالاد سبز، سالاد سیب زمینی و سالادها اضافه شود. از ادویه تازه در عدس، برنج و سایر غذاهای غلات استفاده کنید. ورقه شده، می توان آن را به سوپ یا ترشی اضافه کرد. ادویه تازه به خوبی با غذاهای تخم مرغی ترکیب می شود: سعی کنید مقداری از آن را در سالاد تخم مرغ، تخم مرغ همزده یا املت رنده کنید. از ادویه رنده شده در ماریناد مرغ، ماهی یا سبزیجات استفاده کنید. چای ادویه را با ادویه رنده شده، عسل و فلفل سیاه تازه رنده شده درست کنید. اگر نمی خواهید آن را بال بزنید، دستور غذای جنیفر پریلو را امتحان کنید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فروش عمده سماق قرمز بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.
قیمت ادویه ذرت مکزیکی

همکاری در فروش ادویه


ماتریس موقعیت یابی FPNV فروشندگان را در بازار ادویه بر اساس استراتژی کسب و کار (رشد کسب و کار، پوشش صنعت، دوام مالی و پشتیبانی کانال) و رضایت محصول (ارزش برای پول، سهولت استفاده، ویژگی های محصول و پشتیبانی مشتری) ارزیابی و دسته بندی می کند. که به کسب و کارها در تصمیم گیری بهتر و درک فضای رقابتی کمک می کند. Forefront از نظر رضایت از محصول توسط کاربران امتیاز بالایی دریافت می کند. نمرات استراتژی تجاری خوبی داشته باشید. F-Forefront شامل ITC Limited، Everest Food Products Pvt Ltd.، Chr. Hansen Holding A/S، International Flavors & Fragrances Inc.، Synthite Industries Ltd.، و Kalsec Inc.. Pathfinder دارای رتبه بندی رضایت محصول قابل توجهی هستند، اما به نوعی فاقد استراتژی تجاری در مقایسه با پیشروها و موارد حیاتی هستند. P-Pathfinder شامل Naturex SA، Turmeric Australia، SHS Group Ltd.، Spicely Organics، Vigon International Inc.، Jacarandas International و Aryan International است. راه حل های طاقچه پاسخگوی نیاز بخش نسبتاً کوچکتر کل بازار است. آنها استراتژی تجاری Forefront را ندارند. آنها ممکن است از نظر رضایت از محصول امتیاز مثبتی دریافت کرده باشند اما هنوز بررسی های کافی برای تأیید آنها دریافت نکرده اند. N-Niche شامل Feel Good Organics، Mane Kancor Ingredients Private Limited، Oregon's Wild Harvest، NHR Organic Oils، Organic Wise، Mountain Rose Herbs، Kauai Organic Farms، و Windcrest Farm, عمده فروشی صحرایی Inc.. Vital استراتژی تجاری نسبتا خوبی دارد اما هنوز نتوانسته است به استراتژی تجاری Forefront دست یافت. با این حال، آنها رتبه های رضایت محصول پایینی دارند. V-Vital شامل Olam International Limited، McCormick & Company، Inc.، Roha Dyechem Pvt. Ltd. و Sabinsa Corporation. تجزیه و تحلیل سهم بازار تجزیه و تحلیل فروشندگان را با توجه به سهم آنها در بازار کلی ارائه می دهد.
همکاری در فروش ادویه

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :