قیمت جای ادویه چوبی


9) کورکومین همچنین ممکن است با بهبود مقاومت به انسولین، کاهش قند خون بالا، و کاهش کلسترول بالا از دیابت نوع 2 جلوگیری کند، بر اساس بررسی در پزشکی مکمل و جایگزین مبتنی بر شواهد. کمک به کاهش وزن مشخص نیست که ادویه واقعا می تواند به کاهش وزن شما کمک کند یا خیر، اما تحقیقات اولیه نشان می دهد که ممکن است تلاش شما را افزایش دهد. در یک مطالعه بر روی 44 نفر و در نوامبر 2015 در نشریه European Review for Medical and Pharmacological Sciences منتشر شد، افراد مبتلا به سندرم متابولیک (شرایطی که با چاقی، فشار خون بالا، تری گلیسیرید خون بالا، مقاومت به انسولین و سطوح پایین HDL مشخص می شود، خوب است. کلسترول) که تقریباً 2 درصد از وزن بدن خود را از دست دادند، 800 میلی گرم مکمل کورکومین را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کردند. 11) پس از 30 روز، این گروه نزدیک به 5 درصد از وزن بدن خود را از دست دادند و به آنها کمک کرد تا بیش از 8 درصد چربی بدن خود را کاهش دهند. مکمل درمان سرطان به گفته انجمن سرطان آمریکا، مشخص نیست که آیا ادویه می تواند از رشد سرطان در انسان جلوگیری کند یا خیر. 12) با این حال، طبق بررسی گذشته، این ادویه ممکن است به لطف خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی خود، پتانسیل بالایی داشته باشد. نویسندگان تحقیقات گذشته خاطرنشان کردند که ادویه (به طور خاص کورکومین) ممکن است از تشکیل تومورها و سرطانی شدن آنها جلوگیری کند، اگرچه تحقیقات بیشتری در مورد انسان مورد نیاز است. پشتیبانی از سلامت پوست ادویه یک ادویه ضد التهاب، ضد میکروبی و غنی از آنتی اکسیدان است که به طور بالقوه برای درمان بیماری های پوستی مانند آکنه، اگزما و پسوریازیس موثر است، اگرچه مطالعات بیشتری مورد نیاز است. نویسندگان مقاله ای که در سپتامبر 2019 در Nutrients منتشر شد، می نویسند، به دلیل فراهمی زیستی ضعیف آن، احتمالاً یک درمان مستقل برای اختلالات پوستی نیست، بلکه مکمل درمان های موجود است.
قیمت جای ادویه چوبی

خرید ادویه تندرایزر


اگر یک شیشه ادویه آسیاب شده در قفسه ادویه خود دارید، احتمالا به یکی از دو دلیل است. یک: شما غذاهای زیادی می پزید که در غذاهایشان به آن نیاز دارند (مثل هندی، تایلندی یا ایرانی، شاید) و شیشه ادویه شما تقریباً به اندازه نمک استفاده می شود. یا، دو: شما مدت ها پیش شیشه ای از آن را برای دستور پختی برداشتید که به مقدار کمی نیاز داشت - احتمالاً بیشتر برای رنگ تا طعم - و ادویه آسیاب شده شما تأثیر کمتری نسبت به توت های عرعر دارد. اشتباه نکنید، من قدرت افزایش رنگ آن را دوست دارم، به خصوص در توفوی مخلوط. این ماده به عنوان یک ماده رنگ آمیزی کاملاً طبیعی ارزش زیادی دارد: برای رنگ کردن همه چیز از خردل گرفته تا سوپ مرغ استفاده می شود. فقط این است که ما گاهی اوقات ادویه را کبوتر سوراخ می کنیم و آن را فقط به شکل خشک شده و آسیاب شده اش می دانیم - اگر نه به عنوان یک ماده رنگی، نه به عنوان یک ماده جدایی ناپذیر پودر کاری. اما مانند تمام شیشه های ادویه جات در کمد ما، آنها از گیاهان منشأ می گیرند. اگرچه سایر قسمت های گیاه ادویه خوراکی هستند، اما چیزی که امروزه در مورد استفاده از آن صحبت می کنیم، ریزوم است. ادویه ارزش دارویی نیز دارد، که دایان مورگان در کتاب خود به نام ریشه ها آن را بررسی می کند: "ترکیب زرد رنگ موجود در ریزوم کورکومین است که بر اساس آنتی اکسیدان آن، تمرکز چندین مطالعه علمی در مورد پتانسیل ضد التهابی و ضد سرطانی آن بوده است. استحکام - قدرت." همچنین در طب آیورودا برای التیام زخم ها، تسکین درد شکم و درمان طیف گسترده ای از بیماری ها استفاده می شود. در حالی که نمی توانیم خوردن ادویه بیشتر را برای مزایای پزشکی احتمالی توصیه کنیم (این قسمتی است که در آن هشدارهای فونت ریز تبلیغات دارو را درج می کنیم و به شما توصیه می کنیم قبل از شروع یک رژیم پزشکی جدید با پزشک خود صحبت کنید)، می توانیم شما را تشویق کنیم که ادویه تازه بیشتری را به آشپزخانه خود وارد کنید تا رنگ و طعمی به بشقاب شما بیافزاید. اگر زیاد با آن کار نکرده اید، بوی خفیف کپک زدگی و کمی تند و تیز خاکی و تلخ دارد. اگر تازه از آن لذت ببرید، ادویه نیز شیرینی دارد.
خرید ادویه تندرایزر

ادویه لیته بادمجان


از آنجایی که آنها از طبیعت باران نمی‌بارند، باید از خشک شدن کامل خاک در ظروف جلوگیری کنید. با این حال، برای انجام این کار فقط هر چند وقت یکبار که نیاز دارید آبیاری کنید و اجازه ندهید خاک خیس شود. ظروف خود را در جایی گرم نگه دارید. یک بار دیگر، چندین ماه طول می کشد تا ریزوم ها جوانه بزنند، پس صبور باشید! استفاده از خاک گلدان با کیفیت، کلید رشد ادویه در ظروف است. باید به خوبی زهکشی شود و کمپوست یا کود آهسته رهش برای تغذیه گیاهان شما در حین رشد اضافه شود. اگر ادویه شما قبل از زمان بیرون آوردن آن جوانه زد، ظروف خود را زیر چراغ های روشن رشد یا کنار یک پنجره بسیار آفتابی قرار دهید. آنها می توانند تا زمانی که جوانه بزنند در تاریکی بمانند. شما می توانید ظروف خود را بعد از تمام شدن خطر یخبندان در بهار بیرون ببرید. مطمئن شوید که گیاهان خود را به تدریج به آب و هوای بیرون عادت داده اید قبل از اینکه همیشه آنها را بیرون بگذارید. می توانید این کار را با قرار دادن آنها در یک مکان سرپناه در طول روز و بازگرداندن آنها در شب انجام دهید. آنها را به تدریج در معرض نور خورشید، باد و غیره بیشتر و مدت زمان بیشتری در بیرون قرار دهید. این کار را برای 1-2 هفته انجام دهید و سپس آنها را برای همیشه کنار بگذارید. اطمینان حاصل کنید که ظروف خود را در جایی قرار دهید که آفتاب کامل داشته باشند. اگر برگ‌ها به نظر می‌رسند که در حال سوختن هستند، بعد از ظهر به آنها سایه بدهید. ظروف بیشتر از گیاهان در زمین به آبیاری نیاز دارند زیرا سریعتر خشک می شوند. آبیاری کنید تا خاک به طور مداوم مرطوب بماند. مهمترین وظیفه مراقبت از گیاهان در حال رشد این است که مطمئن شوید آب کافی دریافت می کنند. خاک را به طور مداوم مرطوب نگه دارید بدون اینکه زیاده روی کنید و گیاهان شما رشد خواهند کرد. اگر خاک گلدان شما کود آهسته رهاسازی داشته باشد، مدتی دوام می آورد، اما ممکن است لازم باشد تا اواخر تابستان کوددهی را شروع کنید. استفاده از خوراک گیاهی مایع برای جلوگیری از سوزاندن گیاهان بهتر است. با این روش باید بیشتر مراقب باشید تا به تدریج گیاهان خود را قبل از کاشت در زمین سفت کنید.
ادویه لیته بادمجان

دوشنبه 1 آذر 1400
بؤلوملر :