ادویه و سبزی مخصوص ترشی


شستی گاز را کم کنید و روی ظرف را بپوشانید و اجازه دهید 35 تا 45 دقیقه بجوشد. این باعث لطافت سبزیجات می فروش عمده ادویه شود. در آخر، ادویه ها را بر اساس انتخاب خود اضافه کنید. جعفری، آبلیمو و فلفل گرفته بودیم. می توان آن را به همراه ماست سرو کرد. اگر دوست دارید دانه کدو تنبل را در قسمت بالا اضافه کنید. سوپ می تواند برای 6 نفر سرو شود. در اینجا دستور تهیه سوپ سیب زمینی با پیچ و طعم ادویه است! در یک قابلمه بزرگ به جوش بیاورید. 15 دقیقه بجوشانید. از روی حرارت بردارید، آب را داخل تابه کوچکی بریزید و سبزیجات پخته شده را که هنوز در قابلمه هستند له کنید. آب پخته شده را اضافه کنید. خوب هم بزنید و طعم ها را متناسب با آن تنظیم کنید. سوپ سیب زمینی شما آماده است! اگر فکر می کنید دستور پخت ادویه نمی تواند سرشار از میوه های خشک باشد، دوباره فکر کنید. اگر به دنبال دستور العملی بودید که در آن بتوانید فواید روغن نارگیل، ادویه و میوه های خشک را یکباره دریافت کنید، به جای درستی آمده اید! در اینجا یک دستور غذای فوق العاده غنی از ادویه، روغن نارگیل و میوه های خشک توسط دوغ انگلیسی وجود دارد و بله، نام فوق العاده ای هم دارد - سوخت موشک! و باید بگویم با توجه به مواد تشکیل دهنده کاملاً مناسب است. تمام آنچه شما نیاز دارید؟ فرآیند پخت و پز بسیار ساده است. سوخت موشک شما آماده است. بگذارید خنک شود و سپس آن را در یخچال نگهداری کنید و زمانی که دوست داشتید استفاده کنید. ما سموم بدن را از طریق هوایی که تنفس می کنیم، آبی که می نوشیم و غذایی که می خوریم جذب می کنیم. بنابراین بهتر است سیستم را مرتب تمیز کنید تا بتواند به درستی کار کند. اگر نمی توانید یک پاکسازی مفصل را دنبال کنید، بهتر است به تلاش با چیزهای کوچک مانند پاکسازی لیمو قبل از صبحانه با ادویه ادامه دهید. این یک دستور پاکسازی بسیار ساده اما بسیار موثر است. 1 قاشق غذاخوری عسل خام (در صورت امکان ارگانیک). طرز تهیه بسیار ساده است، کافی است تمام مواد را در آب گرم ترکیب کنید و خوب هم بزنید. این باید قبل از صبحانه مصرف شود. پاکسازی بسیار سالم است. برخی از سالم ترین غذاهای موجود در دسترس ما است - لیمو (غنی از ویتامین C و برای سلامتی عالی)، عسل خام (که به عنوان یک غذای فوق العاده در نظر گرفته می شود، زیرا فواید سلامتی زیادی دارد) و ادویه. امیدوارم برخی از این موارد را امتحان کنید. بازخورد خود را ارسال کنید همچنین دستور العمل های خود را ارسال کنید! ما دوست داریم آنها را داشته باشیم!
ادویه و سبزی مخصوص ترشی

ادویه پاسترامی


محافظت از اعصاب: کورکومین موجود در ادویه یک آنتی اکسیدان قوی است. به محافظت از مغز در برابر التهاب کمک می کند. التهاب مزمن با افسردگی و زوال عقل مرتبط است. کورکومین همچنین تشکیل پلاک های مرتبط با بیماری آلزایمر را کاهش می دهد. ادویه چگونه در مغز کار می کند؟ ادویه چه احساسی دارد؟ ادویه (Curcuma longa) یکی از قوی ترین داروهای طبیعی در طب آیورودا و چینی است. حداقل 6000 سال است که از این داروی گیاهی باستانی استفاده می شود. ترکیب اصلی ادویه کورکومین (دیفرولوئیل متان) است که تا 90 درصد از کل محتوای کورکومینوئید را تشکیل می دهد و دسمتوکسی کورکومین و بیسدمتوکسی کورکومین بقیه را تشکیل می دهند. ادویه به طور گسترده در چندین کشور به عنوان بخشی از سیستم پزشکی ملی آنها استفاده می شود. ادویه در فارماکوپه رسمی آیورودا هند ذکر شده است. در فارماکوپه جمهوری خلق چین. در کدکس داروهای گیاهی ژاپنی. در آلمان، ادویه در کدکس دارویی، تایید شده در تک نگاری های کمیسیون E، و به شکل چای در تک نگاری های مجوز رسمی استاندارد آلمان ذکر شده است. کورکومین و ادویه به دلیل خواص ضد توموری، آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد درد (تسکین درد) مورد تحقیقات گسترده قرار گرفته اند. در واقع، جستجو در پایگاه داده PubMed ایالات متحده برای تحقیقات در مورد ادویه، 5334 کارآزمایی بالینی روی حیوانات و انسان ها را نشان می دهد. و با این حال مرکز ملی مکمل. سلامت یکپارچه که بخشی از همان USS است. این بیانیه یک منبع پزشکی رسمی در ایالات متحده چیزی در مورد سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا به شما می گوید. و دیدگاه آن نسبت به داروهای جایگزین. و چرا سایت هایی مانند Nootropics Expert® برای جامعه nootropics ما بسیار مهم است. بنابراین ما می توانیم در مورد چگونگی تقویت سلامت شناختی خود تصمیم گیری کنیم. ادویه که به نام زعفران هندی نیز شناخته می شود، هزاران سال است که در غذاهای سنتی جنوب آسیا مورد استفاده قرار می گیرد و ماده اولیه کاری است.
ادویه پاسترامی

ادویه عمده از کجا بخرم


پوسیدگی ریزوم و لکه برگی که عمدتاً توسط Taphrina maculans Butler ایجاد می شود از بیماری های مهم ادویه است. استفاده از مخلوط بوردو یا هر قارچ کش غیرفلزی دیگر به عنوان یک درمان پیشنهاد شده است. محصول در حدود 9-10 ماه، زمانی که برگ های پایین زرد می شوند، آماده برداشت می شود. ریزوم ها به دقت با چنگال های دستی کنده می شوند. سپس سرهای برگ بریده می شوند و ریشه ها جدا می شوند. ذرات خاک چسبیده با تکان دادن سریع یا مالش برداشته می شوند و ریزوم ها کاملاً با آب شسته می شوند و در انبوهی کوچک قرار می گیرند و با برگ های ادویه پوشانده می شوند و می گذارند تا آب شوند. سپس انگشتان و پیازها (یا ریزوم های مادر) جدا شده و به طور جداگانه درمان می شوند. درمان ادویه شامل جوشاندن یا بخار پز کردن ریزوم های تازه در آب و سپس خشک کردن و صیقل دادن است. ریزوم ها را به مدت 45-60 دقیقه روی آتش آهسته می جوشانند تا نرم شوند. سپس ریزوم ها سرد می شوند. پخش کنید تا در آفتاب خشک شود. جوشاندن ریزوم ها در محلول های بسیار رقیق (0.05-0.1%) از قلیایی ملایم، رنگ هسته ریزوم را به زرد نارنجی مورد نظر تغییر می دهد. مدت زمان جوشیدن به طور قابل توجهی روی رنگ تأثیر می گذارد. رایحه محصول نهایی. پس از جوشاندن، ریزوم ها به مدت 10-15 روز در نور خورشید خشک می شوند. خشک کردن در معرض آفتاب باعث ایجاد یک اثر سفید کننده سطح می شود. پس از خشک شدن، ریزوم ها کاملا سفت و شکننده می شوند و با صدای فلزی می شکنند. خشک کردن به دنبال پولیش است که شامل تمیز کردن پوست بیرونی، ریشه ها و ذرات چسبنده خاک و صاف کردن ریزوم ها می شود. پرداخت یا به صورت دستی یا در درام های برقی انجام می شود. ادویه خشک شده با دوغاب پودر ادویه در حین صیقل دادن پوشانده می شود تا رنگ بهتری به ریزوم ها بدهد. ریزوم های درمان شده در گودال های حفر شده در یک مکان برجسته ذخیره می شوند. کف و کناره های این گودال ها با Saccharum spontaneum (معمولاً به عنوان چمن رلو شناخته می شود) و تشک های پالمیرا پوشیده شده اند. گودال ها پس از پر شدن با ادویه پخته شده با حصیر و علف و در نهایت با خاک پوشیده می شوند. محصول ممکن است به مدت یک سال ذخیره شود. ادویه همچنین در "خاکدان" یا انبارها در کیسه های تفنگ دار نگهداری می شود. ماده رنگی ادویه کورکومین کریستالی متمایل به زرد است که می توان آن را با استخراج مستقیم با حلال یا با استخراج با قلیایی و سپس رسوب با اسید از پودر استخراج کرد. ادویه عمدتاً برای آماده سازی آشپزی داخلی استفاده می شود. یکی از اجزای مهم پودر کاری است. ادویه همچنین به عنوان ماده رنگی در صنایع نساجی، غذایی و دارویی استفاده می شود. در سیستم پزشکی هند، ادویه تا حدودی به عنوان معده (یعنی تقویت کننده اشتها یا کمک به هضم)، مقوی و تصفیه کننده خون استفاده می شود. آب ریزوم تازه به عنوان ضد انگلی برای بسیاری از بیماری های پوستی استفاده می شود. روغن ادویه، تقطیر شده از ریزوم خشک شده، خواص ضد عفونی کنندگی دارد.
ادویه عمده از کجا بخرم

یکشنبه 21 آذر 1400
بؤلوملر :