ادویه فله ای


9) کورکومین همچنین ممکن است با بهبود مقاومت به انسولین، کاهش قند خون بالا، و کاهش کلسترول بالا از دیابت نوع 2 جلوگیری کند، بر اساس بررسی در پزشکی مکمل و جایگزین مبتنی بر شواهد. کمک به کاهش وزن مشخص نیست که ادویه واقعا می تواند به کاهش وزن شما کمک کند یا خیر، اما تحقیقات اولیه نشان می دهد که ممکن است تلاش شما را افزایش دهد. در یک مطالعه بر روی 44 نفر و در نوامبر 2015 در نشریه European Review for Medical and Pharmacological Sciences منتشر شد، افراد مبتلا به سندرم متابولیک (شرایطی که با چاقی، فشار خون بالا، تری گلیسیرید خون بالا، مقاومت به انسولین و سطوح پایین HDL مشخص می شود، خوب است. کلسترول) که تقریباً 2 درصد از وزن بدن خود را از دست دادند، 800 میلی گرم مکمل کورکومین را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کردند. 11) پس از 30 روز، این گروه نزدیک به 5 درصد از وزن بدن خود را از دست دادند و به آنها کمک کرد تا بیش از 8 درصد چربی بدن خود را کاهش دهند. مکمل درمان سرطان به گفته انجمن سرطان آمریکا، مشخص نیست که آیا ادویه می تواند از رشد سرطان در انسان جلوگیری کند یا خیر. 12) با این حال، طبق بررسی گذشته، این ادویه ممکن است به لطف خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی خود، پتانسیل بالایی داشته باشد. نویسندگان تحقیقات گذشته خاطرنشان کردند که ادویه (به طور خاص کورکومین) ممکن است از تشکیل تومورها و سرطانی شدن آنها جلوگیری کند، اگرچه تحقیقات بیشتری در مورد انسان مورد نیاز است. پشتیبانی از سلامت پوست ادویه یک ادویه ضد التهاب، ضد میکروبی و غنی از آنتی اکسیدان است که به طور بالقوه برای درمان بیماری های پوستی مانند آکنه، اگزما و پسوریازیس موثر است، اگرچه مطالعات بیشتری مورد نیاز است. نویسندگان مقاله ای که در سپتامبر 2019 در Nutrients منتشر شد، می نویسند، به دلیل فراهمی زیستی ضعیف آن، احتمالاً یک درمان مستقل برای اختلالات پوستی نیست، بلکه مکمل درمان های موجود است.
ادویه فله ای

قیمت ادویه استیک


مطالعات زیادی در مورد عوارض جانبی منفی طولانی مدت مرتبط با مصرف مکمل ادویه یا کورکومین وجود نداشته است. اما شواهدی از تداخلات بالقوه و همچنین چند مطالعه کوچک وجود دارد که عوارض جانبی کوتاه مدت را نشان می دهد. اگر کمبود آهن دارید، توجه داشته باشید که ادویه ممکن است جذب این ماده مغذی را بیشتر محدود کند. مطالعه قبلی نشان داد که ادویه همراه با فلفل چیلی، سیر، موسیر و پاک کیهنگ (سبزیجات برگ دار تایلندی)، میزان آهن یا میزان آهنی که بدن شما می تواند جذب کند را 20 تا 90 درصد کاهش می دهد. Penn State Hershey هشدار می دهد که ادویه ممکن است اثرات داروهای رقیق کننده خون را تقویت کند، که خطر خونریزی شما را افزایش می دهد. 13) اگر در حال حاضر از داروهای رقیق کننده خون (از جمله وارفارین، کلوپیدوگرل و آسپرین) استفاده می کنید، قبل از استفاده از ادویه یا مکمل کورکومین با پزشک خود صحبت کنید. از یک سو، برخی تحقیقات (عمدتا در حیوانات) نشان می دهد که ادویه ممکن است به درمان و پیشگیری از دیابت کمک کند، بر اساس بررسی در طب مکمل و جایگزین مبتنی بر شواهد. 14) همانطور که گفته شد، ادویه ممکن است اثرات داروهای دیابت را که قند خون را کاهش می دهند، افزایش دهد و خطر افت قند خون (همچنین به عنوان هیپوگلیسمی شناخته می شود) را افزایش دهد. تحقیقات بیشتری در مورد انسان مورد نیاز است. مکمل های ادویه برای دیابت را بدون مشورت با پزشک خود مصرف نکنید. ادویه سرشار از اگزالات است، یک ماده شیمیایی که از طریق ادرار از بدن آزاد می شود. به گفته مرکز پزشکی دانشگاه روچستر، در دوزهای بالا، اگزالات اضافی می تواند با کلسیم ترکیب شود و سنگ کلیه را تشکیل دهد. 15) یک مطالعه گذشته نشان داد که مکمل های ادویه به طور قابل توجهی سطح اگزالات را در ادرار افزایش می دهد و ممکن است خطر ابتلا به سنگ کلیه را افزایش دهد. اگرچه تحقیقات نشان می دهد ادویه عمدتاً بی خطر است، برخی از مطالعات عوارض جانبی را گزارش کرده اند. به عنوان مثال، افراد در یک مطالعه دوز-پاسخ منتشر شده در BMC Complementary and Alternative Medicine طیفی از عوارض جانبی را از مصرف 500 تا 12000 میلی گرم کورکومین گزارش کردند. 17) هفت نفر از 24 آزمودنی عوارض جانبی از جمله اسهال، سردرد، بثورات پوستی و مدفوع زرد را گزارش کردند. در همین حال، بر اساس یک کارآزمایی بالینی، برخی از بیماران مبتلا به سرطان کولورکتال پیشرفته، تهوع و اسهال را از مصرف 0.45 تا 3.6 گرم در روز کورکومین به مدت یک تا چهار ماه گزارش کردند. برای مرجع، کمیته مشترک سازمان ملل متحد و سازمان بهداشت جهانی در مورد افزودنی های غذایی (JECFA) و سازمان ایمنی اروپا (EFSA) میزان مجاز مصرف روزانه کورکومین را 0 تا 3 میلی گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن تعیین می کنند. 10) بنابراین، اگر وزن شما 150 پوند است (یعنی 68.18 کیلوگرم)، حداکثر مقدار کورکومینی که باید در روز مصرف کنید تقریباً 205 میلی گرم یا 0.2 گرم است. حداقل، طبق JECFA و EFSA. گفته می شود، دوز مورد استفاده در مطالعات تحقیقاتی معمولاً بالاتر است. به عنوان مثال، مروری بر اثر ادویه و کورکومین در درمان علائم آرتریت، که در شماره آگوست 2016 مجله غذای دارویی منتشر شد، نشان داد که دوز آن از 100 تا 2000 میلی گرم در روز متغیر بود و دوزها اغلب تا 500 مصرف می شد. میلی گرم در یک زمان.
قیمت ادویه استیک

ادویه دهان


سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) کورکومین ادویه را به عنوان ایمن (GRAS) فهرست کرده است. برخی از مشکلات مربوط به مکمل های ادویه با کیفیت پایین یا آنهایی که حاوی پرکننده ها و افزودنی های بالقوه مضر هستند، گزارش شده است. رنگ خوراکی زرد - در کشورهایی که ادویه بسیار محبوب است، مانند هند، برخی از تولیدکنندگان از رنگ خوراکی متانیل زرد (زرد اسیدی 36) برای تقویت رنگ ادویه استفاده می کنند. اگر متانیل زرد در مقادیر زیاد مصرف شود در مطالعات حیوانی نشان داده شده است که باعث ایجاد طیف گسترده ای از بیماری ها می شود. در حالی که زرد متانیل در ایالات متحده ممنوع است، اجتناب از هرگونه ادویه با رنگ خوراکی ضروری است. سرب - ادویه اغلب در سراسر آسیای جنوبی و بنگلادش کشت می شود، هند منبع اصلی این ادویه مفید در نظر گرفته می شود. با این حال، یک مطالعه اخیر به رهبری استنفورد نشان داد که برخی از ادویه های بنگلادش به یک ترکیب شیمیایی مبتنی بر سرب آلوده شده است. مطالعات بیشتر نشان داده است که ادویه عامل سطح بالای سرب در خون کودکان در بنگلادش است. 17، 18 سرب یک سم عصبی است که می تواند به قلب، مغز و کلیه ها آسیب برساند. 19 به دنبال مکمل کورکومین ادویه باشید که توسط شخص ثالث آزمایش شده است تا مطمئن شوید که فاقد آلاینده است. ایجاد یک مکمل کورکومین ادویه موثر نیاز به درک کاملی از موادی که باید استفاده کرد و در چه سطحی از قدرت است. از برندی که توسط یک پزشک معتبر پشتیبانی نمی شود اجتناب کنید. یک برند معتبر مکمل کورکومین ادویه با ارائه یک سیاست 100٪ ضمانت بازگشت وجه نشان می دهد که به محصول خود ایمان دارد. برخی سعی می کنند با ایجاد محدودیت هایی در مورد نوع بازپرداخت، سیاست های بازپرداخت خود را پیچیده تر کنند. از هر برندی که حداقل 90 روز ضمانت بازگشت وجه بدون سوال ندارد، اجتناب کنید. تحقیقات نشان داد که در مارس 2019، 1.8 میلیون بررسی تایید نشده جدید وجود داشت که به طور میانگین 99.6٪ از آنها بررسی های 5 ستاره بودند. 20 اکثر این بررسی ها از افرادی است که برای نوشتن آنها پول پرداخت می کنند. این بررسی های جعلی تعداد را افزایش می دهد. رتبه بندی کلی ستاره یک پروبیوتیک هنگام تصمیم گیری در مورد محصولی که می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد، به بررسی های آمازون اعتماد نکنید زیرا می توانند بسیار گمراه کننده باشند.
ادویه دهان

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :