ادویه ماهی


وقتی صحبت از مراقبت از پوست می شود، چه کسی می تواند ادویه را فراموش کند! این ادویه ای است که در انواع کاری استفاده می شود، به خصوص برای دادن رنگ و عطر دوست داشتنی. در اصطلاح علمی به عنوان Curcuma longa شناخته می شود. ادویه ای که از پیاز ادویه شبیه پیاز زنجبیل به دست می آید. اینها خشک می شوند. آسیاب شده برای استفاده به عنوان ادویه. این ماده مصارف آرایشی نیز دارد و از زمان های قدیم برای محافظت از پوست در برابر لک استفاده می شده است. خاصیت ضد باکتریایی نیز دارد. کورکومین ماده ای است که در ادویه یافت می شود و خواص درمانی را به ادویه می بخشد. در زیر فوایدی که از این ادویه شگفت انگیز به دست می آورید آورده شده است. ادویه دارای خواص ضدباکتریایی و ضد قارچی است و بنابراین می توان از آن برای زخم ها و بریدگی های جزئی استفاده کرد. مطالعات نشان داده است که این ادویه رنگی خاصیت ضد سرطانی نیز دارد. همچنین برای از بین بردن مواد شیمیایی مضر از بدن مفید است. محققان نشان داده اند که این ادویه در پیشگیری از سرطان خون فواید دارد. گنجاندن ادویه در رژیم غذایی به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند. روند پیری به تعویق می افتد. رشد سلولی توسط این ادویه تقویت می شود. ادویه برای تقویت متابولیسم شناخته شده است. بنابراین به مدیریت وزن کمک می کند. از آنجایی که دارای خواص ضد التهابی است، در درمان آرتریت روماتوئید استفاده می شود. همانطور که قبلا ذکر شد، مشکلات پوستی به جز استفاده از ادویه جوابی عالی ندارند. این برای از بین بردن تقریباً همه انواع مشکلات پوستی استفاده می شود. در اینجا کاربرد ادویه برای پوست خلاصه می شود. پوست ما به دلیل عوامل متعددی مانند آلودگی، رژیم غذایی نامناسب، استرس و چندین مورد دیگر تحت تاثیر قرار می گیرد. آکنه، جای زخم و لک از مشکلات پوستی بسیار شایع هستند. استفاده از لوازم آرایشی و سایر محصولات گران قیمت مشکل شما را حل نمی کند. اینها یک راه حل مصنوعی برای مشکل پوست هستند. برای تمام مشکلات پوستی به یک راه حل طبیعی نیاز دارید. مطمئناً می توانید از ادویه به صورت داخلی استفاده کنید. به صورت موضعی برای مشکلات پوستی که با آنها سر و کار دارید. برای پاکسازی پوست می توانید از ماست ادویه روی آکنه استفاده کنید. همچنین برای کاهش شکست آنها. همچنین به پاکسازی پوست از همه جای زخم ها کمک می کند و به درخشندگی آن کمک می کند. تغییرات هورمونی، آلودگی، قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید و غیره برخی از دلایلی است که ما به دلیل رنگدانه های اضافی دچار لک می شویم. اگر می خواهید پوستی درخشان داشته باشید، روزانه از ادویه به عنوان ماسک صورت استفاده کنید. حتی می توانید پودر ادویه را با شیر مخلوط کنید تا خشکی پوست را از بین ببرید.
ادویه ماهی

ظروف ادویه جات جدید


شروع روز با روال صبحگاهی ممکن است به خوبی با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. کمی یوگا، شاید مدیتیشن، دوش گرفتن، یک صبحانه سالم با قهوه ارگانیک و سپس بیرون از خانه. آیا این آشنا به نظر می رسد؟ اگر چنین است، روال صبحگاهی شما در حال حاضر استثنایی است. اما ما یک اکسیر قدرتمند داریم که می تواند رژیم شما را به طرز شگفت انگیزی تحسین کند. شاید شنیده باشید که آب لیمو گرم باعث می شود که این لوله ها در صبح کار کنند و سلامت شما را بهینه کنند. حتی ممکن است آب لیمو گرم با نمک هیمالیا یا آب لیمو گرم با عسل در صبح بنوشید. با این حال، آیا در مورد آب لیمو گرم همراه با عسل، دارچین و ضروری ترین ماده اکسیر صبحگاهی، ادویه، شنیده اید؟ اگر هنوز این یکی را امتحان نکرده اید، ممکن است یک راه عالی برای شروع روز خود را از دست بدهید. لیمو و ادویه کاملاً طبیعی ترکیبات قدرتمندی هستند که دارای انبوهی از خواص مفید هستند. لیمو طعمی لذیذ و ترش با بسیاری از خواص تقویت کننده سلامتی دارد. طبق مطالعه ای که در مجله Chemistry Central Journal (2015) منتشر شد، لیمو دارای گنجینه ای از متابولیت های طبیعی است. نویسندگان این مطالعه اظهار داشتند: "مرکبات دارای فعالیت های زیستی فراوانی از جمله فعالیت های آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد سرطانی، ضد میکروبی و ضد حساسیت و همچنین اثر قلبی عروقی، اثر محافظتی عصبی، اثر محافظتی کبد، کنترل چاقی و غیره هستند." لیمو در واقع یک ماده سالم برای خوردن در ابتدای روز است. با این حال، وقتی لیمو را با ادویه ترکیب می کنید، فواید سلامتی و تندرستی شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. ادویه (Curcuma longa) یک ادویه زرد نارنجی است که بخشی از خانواده زنجبیل است. ادویه بومی مناطق گرمسیری جنوب آسیا است و در طب سنتی و غذاهای آسیایی به خوبی شناخته شده است. اخیراً، فواید سلامتی آن در طب غربی شناخته شده است. یکی از مواد فعال ادویه، کورکومین، مورد توجه چندین مطالعه دانشگاهی قرار گرفته است. کورکومین ممکن است التهاب را کاهش دهد: طبق تحقیقات گروه دندان شناسی در دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، کورکومین دارای خواص ضد التهابی است. کاربردهای درمانی کورکومین: بر اساس یک مطالعه مروری منتشر شده در مجله AAPS (2013)، "کورکومین پتانسیل درمانی در برابر تعدادی از بیماری های انسانی را نشان داده است، از جمله انواع مختلف سرطان، بیماری التهابی روده، سندرم روده تحریک پذیر، آرتریت، ورم مفاصل و پپتیک. زخم، پسوریازیس، عفونت هلیکوباکتر پیلوری، بیماری آلزایمر، سندرم حاد کرونری، آترواسکلروز، دیابت و عفونت های دستگاه تنفسی. طرز تهیه آن... آب لیمو، ادویه و عسل را در فنجان آب گرم یا شیر خود مخلوط کنید. شما می خواهید این مواد را خوب هم بزنید. دارچین را در بالا اضافه کنید و به هم زدن اکسیر صبحگاهی خود در حین نوشیدن آن ادامه دهید - این کار باعث می شود ادویه در انتهای فنجان شما ته نشین نشود. ادویه با ماده فعال اصلی آن، کورکومین، ممکن است یک مکمل سالم برای برنامه صبحگاهی شما باشد که به دنبال آن بودید. من تقریبا هر روز صبح از این اکسیر با میوه لذت می برم که طعمی شیرین و خوشمزه به آن اضافه می کند.
ظروف ادویه جات جدید

خرید جا ادویه نیلوفر


عمل آیورودا به عنوان یک عمل باستانی در نظر گرفته شده است که در متون مقدس تاریخی مختلف به خوبی مستند شده است. بهترین بخش در مورد آن این است که حتی در دنیای مدرن چقدر مرتبط است. این شکل از مراقبت های بهداشتی منشا خود را بیش از 5000 سال پیش می یابد. اساساً فقط مصرف یک معجون گیاهی و انتظار نتیجه نیست. بلکه افراد را به سمت ارزش گذاری برای بدن خود و تلاش در جهت درمان طبیعی آن سوق می دهد. درمان های بی شماری در آیورودا ذکر شده است که از محصولاتی استفاده می کنند که معمولاً در هر خانواده یافت می شود. یکی از آنها ادویه، یک گیاه ریشه ای و یک ادویه رایج است. رنگ زرد تند و عطر متمایز آن به این معنی است که چگونه می توان آن را تشخیص داد. فواید متعددی دارد که آن را به یک ماده مهم برای حفظ سلامتی تبدیل می کند. ریزوم در درجه اول از کورکومین تشکیل شده است که فواید نامحدود موجود در آن را فراهم می کند. این ریشه زرد همچنین حاوی بیش از حد اسانس هایی مانند ژرماکرون و زینجی برن است. جالب است بدانید که یک اونس ادویه بیش از 26 درصد از نیاز روزانه منگنز و 16 درصد آهن را تامین می کند. دلایل زیادی برای استفاده از ادویه در رژیم غذایی روزانه وجود دارد. در اینجا نگاهی اجمالی به اهمیت ادویه برای سلامت کلی انسان ها داریم. مسکن طبیعی - کورکومین جزء اصلی ادویه، دارای خواص ضد التهابی است. به کاهش درد ناشی از جراحی یا حتی جراحات سوختگی کمک می کند. همچنین باعث تسکین دردهای عصبی می شود. گفته می شود که این خواص مسکن شبیه یک مسکن است. همچنین به همین دلیل است که ادویه برای افرادی که از آرتروز و آرتریت روماتوئید رنج می برند توصیه می شود. از DNA انسان در برابر آسیب محافظت می کند - یکی دیگر از عملکردهای گیاه این است که به دلیل کیفیت محافظتی ژنتیکی، به عنوان یک سپر برای DNA عمل می کند. طبق یک مطالعه خاص، ادویه به شکل آبی ممکن است بیش از 80 درصد از هر نوع آسیب به DNA محافظت کند. ارائه فواید گوارشی - ادویه یک موهبت برای کسانی است که با مشکلات گوارشی روبرو هستند. ادویه به عملکرد سالم کیسه صفرا کمک می کند و از این رو مقدار مورد نیاز صفرا را برای سهولت هضم تولید می کند. همچنین به تسکین معده از گاز و هرگونه رفلاکس اسید کمک می کند. علاوه بر این، هر گونه زخم یا التهاب داخل را نیز تسکین می دهد. سیستم تنفسی سالم را تضمین می کند- برای کسانی که عادت به کشیدن سیگار دارند، ادویه مهم ترین عنصری است که می توان به سیستم آنها اضافه کرد. کورکومین به عنوان یک آنتی اکسیدان عالی عمل می کند و در عین حال ریه ها را از هر گونه التهابی که ممکن است به دلیل دود سیگار ایجاد شده باشد، درمان می کند. یکی از مهم ترین راه های درمان ادویه کمک به درمان سرماخوردگی و سرفه است. این یکی از قدیمی ترین روش هایی است که تاکنون از ادویه استفاده می شده است.
خرید جا ادویه نیلوفر

ادویه پاسترامی


چاپارو توصیه می کند که اگر می خواهید ادویه یا هر مکمل دیگری مصرف کنید، ابتدا با تیم مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید، به خصوص اگر دارویی برای درمان دیابت مصرف می کنید. او می گوید اگر داروی دیابت مصرف نمی کنید، مکملی که می دانید بی خطر خواهد بود و دارای ترکیباتی است که به دنبال آن هستید، ارزش بررسی دارد و افزود که فواید کورکومین بر عملکرد سلول های بتا ممکن است منجر به هیپوگلیسمی شود. تحقیق ذکر شده در مکمل مبتنی بر شواهد فوق الذکر. بررسی پزشکی جایگزین همچنین به عوارض جانبی احتمالی ادویه اشاره می کند. در حالی که بیشتر تحقیقات در مورد ادویه تاکنون شامل مکمل های ادویه بوده است، شما همچنین می توانید از این گیاه کمی تلخ در غذاها و نوشیدنی های خود لذت ببرید. در اینجا چند راه وجود دارد. به خواربارفروشی خود بروید و احتمال زیادی وجود دارد که چای کیسه ای ادویه را در قفسه پیدا کنید. اما اگر می خواهید فنجان خود را از ابتدا تهیه کنید، دستور العمل ها در اینترنت فراوان است. این یکی را بررسی کنید، که شامل مخلوط کردن این چای آرامش بخش با دارچین و فلفل تازه آسیاب شده، در میان سایر مواد طعم دهنده است. برای اینکه آن را مناسب دیابت نگه دارید، عسل را با مقداری شیرین کننده کم کربوهیدرات مانند اسپلندا یا استویا تعویض کنید. دستور غذا را از Meghan Telpner دریافت کنید. برای مصرف غنی تر چای ادویه، شیر طلایی نارگیل را امتحان کنید. این دستور غذا ترکیبی از چای ادویه و شیر بادام و نارگیل شیرین نشده برای نوشیدنی خامه ای است که می توانید با کمی شربت افرا یا استویا لذت ببرید. برای جلوگیری از افزایش قند خون، شیرین کننده ها را به راحتی مصرف کنید. دستور غذا را از بیکر مینیمالیست دریافت کنید. اگر قند خون خود را کنترل می کنید، هوموس غنی از پروتئین و چوب سبزیجات یک میان وعده سالم هستند. از مزایای سیر کننده نخود بهره ببرید. اثرات ضد التهابی ادویه با این غذای آماده مهمانی. دستور غذا را از Savory Nothings دریافت کنید. 4. روند آبگوشت استخوان را امتحان کنید. یک تقویت کننده ضد التهابی برای بوت دریافت کنید. علاوه بر ادویه، این کاسه به مواد تازه ای مانند جعفری، کلم و تره فرنگی نیاز دارد. دستور پخت را از پاشنه و شیرینی تهیه کنید. به گفته آمریکاوزارت کشاورزی، توفو پروتئین، فیبر، و کربوهیدرات و کالری کمی ارائه می کند، که آن را به غذایی مناسب برای دیابت تبدیل می کند. در حالی که توفو ساده می تواند طعم ملایمی داشته باشد، افزودن ادویه به ترکیب چاشنی تان می تواند غذای پر رنگ و طعمی را ایجاد کند. این دستور به زیره، زنجبیل آسیاب شده، کاین، پودر فلفل قرمز و سایر ادویه هایی که به راحتی می توانید پیدا کنید اضافه می کند که تضمین می کند وعده غذایی شما چیزی جز خسته کننده خواهد بود.
ادویه پاسترامی

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :