خرید اینترنتی ادویه و چاشنی


ادویه بدون شک رایج ترین ادویه ای است که در هر خانواده هندی یافت می شود. این ادویه زرد شگفت انگیز نه تنها برای اهداف معطر سازی استفاده می شود، بلکه هزاران سال است که به عنوان یک گیاه دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. از ریشه گیاه Longa Curcuma می آید و از خانواده زنجبیل است. به دلیل داشتن ترکیباتی با خواص دارویی مهم شناخته شده است. این ترکیبات کورکومینوئید نامیده می شوند. این در مورد کورکومین و مشتقات آن، دی متوکسی کورکومین و دی متوکسی کورکومین است که اولین آنها مهمترین این ترکیبات است. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که این ادویه هم برای بدن و هم برای مغز مفید است. با قرار دادن ادویه در رژیم غذایی خود به مدت یک ماه و به طور طبیعی پیروی از یک سبک زندگی متعادل، تفاوت های چشمگیری را مشاهده خواهید کرد و هدیه ای بی نظیر به سازمان خود داده اید. در زیر 5 خاصیت درمانی برتر را که مصرف روزانه ادویه می تواند به بدن شما برساند را مشاهده خواهید کرد. 1) ضد التهاب خواص تسکین دهنده. ادویه در مدت زمان کوتاهی به بدن شما کمک می کند تا با عوامل خارجی مبارزه کند در حالی که نقش مهمی در ترمیم آسیب خواهد داشت. بر اساس مطالعات، ترکیب کورکومین موجود در این ادویه به اندازه برخی داروهای مورد استفاده در موارد التهاب موثر است. به گفته مؤسسه بین المللی روماتولوژی، توانایی ضد التهابی ادویه می تواند دردی را که افراد در مفاصل خود در هنگام ابتلا به آرتریت احساس می کنند، کاهش دهد. 2) بهبود عملکرد کبد. با ادغام این ادویه در رژیم غذایی خود به شما کمک می کند. تمام خواص آنتی اکسیدانی آن. آنتی اکسیدان ها مفید هستند زیرا از بدن ما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند. اعتقاد بر این است که ادویه آنقدر قوی است که مطالعات نشان می دهد می تواند کبد فرد را از آسیب دیدن سموم محافظت کند. 3) عملکرد صحیح دستگاه گوارش بازیابی خواهد شد. ادویه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی که دارد می تواند به شما در حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک کند. همچنین کیسه صفرا را که بخشی از دستگاه گوارش است و درست در زیر کبد قرار دارد، تحریک می کند. تحقیقات نشان می دهد که ادویه پتانسیل کاهش نفخ و علائم گاز را دارد. 4) بهترین درمان سرماخوردگی. لیپوپلی ساکارید ترکیب دیگری است که در ادویه وجود دارد. دارای خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی است که سیستم انسان را تحریک می کند. مصرف روزانه به شما کمک می کند تا از شر سرماخوردگی خلاص شوید یا حتی احتمال آن را کاهش دهید. 5) نشانه های زمان را پاک می کنید. آیا می خواهید پیری را به تعویق بیندازید؟ ادویه جواب دارد. به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن، اعتقاد بر این است که هم در پیری و هم در طول عمر نقش دارد. مصرف منظم کویرکویما پوست شما را براق می کند. همیشه با یک رژیم غذایی متعادل همراه است. شناخته شده است که ادویه ها به کاهش وزن کمک می کنند. ادویه می تواند به شما کمک کند هورمون های استرس را متعادل کنید، که می تواند باعث افزایش شدید وزن و کاهش تشکیل چربی شود. اگر می خواهید سلامتی مطلوبی برای خود و خانواده تان داشته باشید، ادویه در آشپزخانه شما ضروری است. این مقاله را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و به آنها کمک کنید تا خواص درمانی این ادویه را در بدن خود ببینند.
خرید اینترنتی ادویه و چاشنی

ادویه برنج سفید


خبرنگاری از من خواست تا به علم پشت ادعای سلامتی ادویه نگاه کنم. او با متخصصان پزشکی مواجه شده بود که "سعی می کردند ادویه را به عنوان نوعی گیاه جادویی برای درمان ما از "آخرالزمان شیمیایی پسا صنعتی" بگذرانند." این توسط مروجین معمول CAM: Oz، Weil، Mercola و Health Ranger توصیه می شود. (که به راحتی محصول برتر خود، عصاره مایع ادویه طلا را به قیمت 17 دلار در هر اونس می فروشد). ادویه (Cucurma longa) گیاهی از خانواده زنجبیل است که بومی جنوب شرقی هند است. به کورکومین نیز معروف است. ریزوم ها به پودر نارنجی مایل به زرد تبدیل می شوند که به عنوان ادویه در غذاهای هندی استفاده می شود. به طور سنتی در طب عامیانه برای نشانه های مختلف استفاده می شود. و اکنون در محافل پزشکی جایگزین محبوب شده است، جایی که ادعا می شود در درمان طیف گسترده ای از بیماری ها از جمله سرطان، آلزایمر، آرتریت و دیابت موثر است. یک وب سایت ادعا می کند که علم ثابت کرده است که به اندازه 14 دارو از جمله استاتین ها مانند لیپیتور، کورتیکواستروئیدها، داروهای ضد افسردگی مانند پروزاک، داروهای ضد التهابی مانند آسپرین و ایبوپروفن، داروی شیمی درمانی اگزالیپلاتین و داروی دیابت متفورمین موثر است. ای کاش آن ادعاها درست بود، زیرا ادویه بسیار ارزان تر و احتمالاً بسیار ایمن تر از داروهای تجویزی است. این به وضوح دارای برخی از ویژگی های جالب است، اما ادعاها بسیار فراتر از شواهد واقعی است. پایگاه داده جامع داروهای طبیعی تمام مطالعات علمی موجود را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که "احتمالا بی خطر"، "احتمالا موثر" برای سوء هاضمه و آرتروز، و "شواهد معتبر ناکافی" برای ارزیابی اثربخشی برای سایر نشانه ها، مانند آلزایمر، قدامی است. یووئیت، سرطان کولورکتال، آرتریت روماتوئید و سرطان پوست. وب سایت «14 دارو» می گوید ادویه با 5600 مطالعه بررسی شده، 175 اثر فیزیولوژیکی مفید و 600 کاربرد بالقوه پیشگیرانه و درمانی، یکی از گیاهانی است که به طور کامل مورد تحقیق قرار گرفته است.
ادویه برنج سفید

خرید ادویه شاورما


ادویه که در هند باستان به وفور استفاده می شد، به دلایل مختلف، با نام های مختلف سانسکریت شناخته می شد. برخی از نام ها عبارتند از «Haridra» به معنی «زرد»، Aushadhi، Gauri و Kanchani (الهه طلایی). طبق شواهد مستند، بیش از 6000 سال است که در هند به عنوان ادویه، رنگ، کمک زیبایی و دارو استفاده می شود. این ادویه که یک محصول شگفت انگیز نامیده می شود، یک درمان محبوب است که زمان بهبودی را برای هر نوع بیماری پوستی کاهش می دهد و با حفظ نرمی و لطافت پوست، توانایی مبارزه با رادیکال های آزاد را دارد. مزایای ادویه شامل درمان اختلالات کبدی و محافظت از کبد در برابر اثرات مضر الکل و سایر سموم است. این یک درمان محبوب است که زمان بهبودی را برای هر نوع بیماری پوستی کاهش می دهد و با حفظ نرمی و لطافت پوست، توانایی مبارزه با رادیکال های آزاد را دارد. ادویه که به عنوان یکی از قوی ترین گیاهان در آیورودا شناخته می شود، در طب سنتی هند برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. نه تنها در درمان سوء هاضمه، سنگ های صفراوی و مسمومیت های غذایی استفاده می شد، بلکه به طور سنتی برای پاکسازی دستگاه تناسلی زنان نیز استفاده می شد. ادویه که به طور گسترده به عنوان ادویه استفاده می شود، به دلیل خواص ضد عفونی کننده و ضد التهابی آن که در درمان اختلالات پوستی موثر است، شناخته شده است. به کاهش رنگدانه کمک می کند. رنگ پوست را به میزان قابل توجهی روشن می کند. یک ماده فعال در محصولات زیبایی، ادویه به عنوان راه حل نهایی برای آکنه و بثورات شناخته می شود. روند کلی پاکسازی بدن را ارتقا می دهد و از مفاصل سالم حمایت می کند. مهمترین ماده مغذی ادویه کورکومین است. اعتقاد بر این است که خواص درمانی قابل توجهی دارد، تحقیقات گسترده ای برای کشف خواص ادویه در حال انجام است. امکانات کورکومین در درمان سرطان بیماری آلزایمر در حال بررسی است. ادویه همچنین حاوی سطح بالایی از آهن و منیزیم و سطوح متوسطی از ویتامین B6 و پتاسیم است که باعث می شود ادویه برای یک رژیم غذایی متعادل عالی باشد. اعتقاد بر این است که کورکومین از معده در برابر مواد غذایی آلوده محافظت می کند. ادویه بیشتر از یک چاشنی صرف، به عنوان یک داروی بسیار قوی در نظر گرفته می شود و به طور گسترده در طب هندی و چینی برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود. یک عامل ضد التهابی، اعتقاد بر این است که در درمان نفخ، التهاب کبد، لثه های متورم و کبودی موثر است. ادویه در زمان های اخیر محبوبیت پیدا کرده است، حتی اگر از زمان های قدیم در هند به طور گسترده برای طعم دادن و رنگ آمیزی کاری استفاده می شده است.
خرید ادویه شاورما

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :