قیمت جای ادویه چوبی


آیا پزشک شما برای طب جایگزین باز است؟ درمان ها و درمان های جایگزین که زمانی به حاشیه های دنیای پزشکی منتقل شده بودند، اکنون به طور فزاینده ای در بسیاری از خانه های آمریکایی جای خود را پیدا می کنند و بیش از یک سوم بزرگسالان می گویند که از نوعی از آنها استفاده کرده اند. اما این فقط برای عموم مردم نیست. تحقیقات نشان می دهد که علیرغم مقاومت طولانی مدت، طب جایگزین در برخی مطب های پزشکان نیز در حال افزایش است. مطالعه ای توسط دانشکده پزشکی هاروارد در ماه مه نشان داد که از هر 30 آمریکایی یک نفر - به میزان شش میلیون نفر - پس از توصیه پزشک از درمان جایگزین استفاده می کند و گزارش اخیر در مجله Health Services Research نشان می دهد که احتمال وجود پزشکان و پرستاران افزایش می یابد. خودشان داروهای جایگزین یا مکمل را امتحان کنند. اما پزشکان از چه داروهایی استفاده می کنند و به کدام داروهای جایگزین و مکمل اعتماد می کنند تا به بیمار توصیه کنند یا در عمل خود استفاده کنند؟ در یک سری جدید گاه به گاه، Well با پزشکان سراسر کشور صحبت خواهد کرد تا بفهمد که آنها گاهی اوقات چه داروهای غیر سنتی یا درمانی را توصیه می کنند یا خودشان استفاده می کنند. پزشک: دکتر مینروا سانتوس، مدیر پزشکی یکپارچه در بیمارستان شمالی وستچستر در نیویورک. درمان پیشنهادی: ادویه برای درد مفاصل. این ادویه نارنجی و زرد که به دلیل استفاده زیاد در غذاهای جنوب آسیا معروف است، خاصیت ضد التهابی نیز دارد. دکتر سانتوس آن را به طور مکرر به بیمارانی که از درد و درد مفاصل شکایت دارند توصیه می کند و خودش از آن برای تسکین درد مفاصل خود در اثر ورزش و ورزش استفاده می کند. در حالی که بسیاری از مردم ممکن است ادویه را فقط در غذاهای کاری و رستوران های آسیای جنوبی ببینند، دکتر سانتوس به بیمارانش توصیه می کند که آن را در فروشگاه های مواد غذایی سالم به شکل قرص یا کپسول پیدا کنند. او دوز 1000 میلی گرم در روز را توصیه می کند. به گفته او، مزیت خرید آن در بطری این است که معمولاً با ترکیبی به نام پیپرین ترکیب می شود که به جذب آن کمک می کند. دکتر سانتوس گفت: در هند، هر زمان که ادویه استفاده می کنند، معمولاً فلفل در وعده های غذایی خود دارند. دکتر سانتوس گفت که اخیراً به پدرش پیشنهاد کرده است که بعد از عمل جراحی روی لگن، ادویه را امتحان کند. او تحت دوره توانبخشی بود و درد و مشکلات معده را تجربه می کرد، زمینه دیگری که استفاده از ادویه در آن مطالعه شده است. آنچه علم نشان می دهد: مطالعه ای که در سال 2009 در مجله پزشکی جایگزین و مکمل منتشر شد، ماده فعال ادویه، کورکومین، را با ایبوپروفن برای تسکین درد در 107 فرد مبتلا به استئوآرتریت زانو مقایسه کرد. کورکومین درد را کاهش داد. عملکرد بهبود یافته در مورد و همچنین ایبوپروفن. مطالعه دیگری که توسط محققان مرکز پزشکی دانشگاه بیلور در سال 2008 انجام شد، گزارش داد که مصرف روزانه کورکومین در دوزهای متوسط تا سه ماه بی خطر است. مسکن طبیعی Noxicare™ حاوی ادویه است.
قیمت جای ادویه چوبی

خرید قفسه ادویه


با این حال، برخی از افراد ممکن است با مصرف دوزهای زیاد به عنوان مکمل، عوارض جانبی را تجربه کنند. ادویه حاوی حدود 2 درصد اگزالات است. علاوه بر این، همه پودرهای ادویه تجاری خالص نیستند. برخی با ارزان تر تقلب می شوند. مواد بالقوه سمی که روی برچسب ذکر نشده است. خوردن ادویه حاوی آرد گندم، جو یا چاودار باعث ایجاد علائم نامطلوب در افراد مبتلا به عدم تحمل گلوتن یا بیماری سلیاک می شود. برخی از پودرهای ادویه نیز ممکن است حاوی رنگ های خوراکی مشکوک باشند که برای بهبود رنگ در هنگام رقیق شدن پودر ادویه با آرد به آن اضافه می شوند. در حالی که اثرات سمی زرد متانیل در انسان بررسی نشده است، استفاده از آن در ایالات متحده و اروپا غیرقانونی است. ادویه خالص برای اکثر مردم بی خطر در نظر گرفته می شود. با این حال، پودر ادویه ممکن است گاهی با پرکننده های ارزان قیمت، مانند نشاسته گندم و رنگ های خوراکی مشکوک تقلب شود. حتی ممکن است حاوی سرب باشند. مکمل های کورکومین بی خطر در نظر گرفته می شوند. هیچ عارضه جانبی در دوزهای پایین گزارش نشده است. با این حال، بخش کوچکی از مردم ممکن است برخی عوارض جانبی خفیف را در دوزهای بالاتر تجربه کنند. دوزهای بسیار بالای 1170 میلی گرم به ازای هر پوند (2600 میلی گرم بر کیلوگرم) از وزن بدن روزانه به مدت 13 هفته یا تا دو سال ممکن است عوارض جانبی جدی در موش ها ایجاد کند. با این حال، دوز باعث ایجاد سم می شود. در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر اینکه مقادیر کمتر کورکومین باعث ایجاد عوارض جانبی جدی در انسان در دوره های کوتاه مدت می شود وجود ندارد، اگرچه مطالعات انسانی در مورد اثرات طولانی مدت آن وجود ندارد. دوزهای بالای کورکومین ممکن است در برخی افراد عوارض جانبی خفیفی ایجاد کند، اما به طور کلی آنها را بی خطر می دانند. اثرات طولانی مدت مصرف کورکومین در انسان ناشناخته است.
خرید قفسه ادویه

قیمت سرویس ادویه و حبوبات یونیک


5 مزیت اصلی ادویه برای سلامتی چیست؟ غذاهای گیاهی رنگارنگ به دلیل رنگدانه های گیاهی برای سلامتی ما مفید هستند و ادویه نیز از این قاعده مستثنی نیست. بیشتر تبلیغات پیرامون این ادویه به لطف ماده فعال اصلی کورکومین است که حدود 3 درصد از وزن ریشه را تشکیل می دهد. اگرچه یک ترکیب قابل توجه است، اما لازم به یادآوری است که کورکومین یکی از صدها ترکیب فعال زیستی است که ادویه به آن مشهور است. ارزش این ترکیبات محافظ در این است که به بدن کمک می کنند تا با اثر مخرب فرآیندی به نام اکسیداسیون مبارزه کند. با گذشت زمان، این روند ممکن است منجر به التهاب مزمن شود و در نتیجه منجر به شرایط مرتبط با افزایش سن از جمله بیماری قلبی، دیابت نوع 2 و سرطان شود. گنجاندن غذاهای محافظ در رژیم غذایی به این معنی است که بدن ما در موقعیت بهتری برای مقابله با پیری و التهاب مرتبط با آن، و همچنین با التهاب و درد عضلانی ناشی از ورزش قرار دارد. مزایای سلامتی بالقوه ادویه، و به ویژه کورکومین، شامل تنظیم بهتر التهاب در بدن است. مطالعاتی که خواص ضد التهابی ادویه را با داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAIDS) مقایسه می کند، نویدبخش است. علاوه بر این، مطالعات حیوانی در مورد پتانسیل درمانی کورکومین به عنوان یک درمان برای آرتریت دلگرم کننده بوده است. با این حال، ما به آزمایش های بالینی با طراحی دقیق تری نیاز داریم تا اثربخشی کورکومین را برای بیماران آرتریت مشخص کنیم، به ویژه برای کسانی که برای مدیریت این شرایط به NSAIDS تکیه می کنند. یکی دیگر از مواد موثره ادویه، تورمرون است. اگرچه کمتر در مورد تورمرون شناخته شده است، مطالعات نشان می دهد که ممکن است برای شرایطی مانند سکته مغزی و بیماری آلزایمر مفید باشد زیرا به ترمیم سلولی کمک می کند و به طور بالقوه از بازیابی عملکرد مغز حمایت می کند. مطالعات نشان می دهد که اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی کورکومین ممکن است در برابر برخی از مراحل دخیل در ایجاد بیماری قلبی، از جمله بهبود سطح کلسترول، محافظت کند. مطالعات جالب نشان می دهد که کورکومین ممکن است به عنوان یک تعدیل کننده ایمنی بر سلول های مهم ایمنی از جمله سلول های T، سلول های B و سلول های کشنده طبیعی تاثیر بگذارد. علاوه بر این، به نظر می رسد کورکومین ترکیبات پیش التهابی به نام سیتوکین ها را کاهش می دهد که فعالیت طولانی مدت آن می تواند منجر به آسیب التهابی شود. هنگامی که کورکومین در دوزهای پایین مصرف می شود، ممکن است پاسخ آنتی بادی ما را نیز تقویت کند و به ما در مبارزه با عفونت کمک کند.
قیمت سرویس ادویه و حبوبات یونیک

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :