در مورد ادویه


مقداری روغن زیتون یا نارگیل را در یک ماهیتابه بزرگ گرم کنید و کوفته ها را قهوه ای کنید. پیاز را اضافه کنید و با کوفته تفت دهید تا نرم و کمی سرخ شود. آرد را اضافه کنید، در تابه را هم بزنید تا روغن گرفته شود و قهوه ای شود، سپس به اندازه ای آب اضافه کنید تا سس درست شود. خردل را هم بزنید. خمیر ادویه. 10 دقیقه بجوشانید و در صورت نیاز آب اضافه کنید و هر از گاهی هم بزنید. وقتی آماده سرو شد، مقداری خامه، کفیر یا ماست اضافه کنید و هم بزنید تا سس خامه ای درست شود. چقدر به نظر می رسد! فقط عالیه، درسته؟ در حالی که لینگوین شما در حال پختن است، میگوها، فلفل قرمز و سیر را تا زمانی که تازه بپزند (2 تا 3 دقیقه) از ووک استفاده کنید و یک بار بچرخانید. در یک کاسه بگذارید، در صورت نیاز روغن بیشتری به ووک اضافه کنید. کدو سبز و قارچ را اضافه کنید، چند دقیقه تفت دهید سپس آب، کره و مکعب آب را اضافه کنید. چند دقیقه روی حرارت ملایم با درب بجوشانید، سپس ریحان، ادویه و میگو را اضافه کنید. یک دقیقه بپزید و خوب هم بزنید. روی لینگوین سرو کنید و فلفل سیاه تازه آسیاب شده بپاشید و پنیر پارمزان را به دلخواه اضافه کنید. چه کسی گفته است که فقط می توان از ادویه در هنگام پخت و پز استفاده کرد؟ در اینجا یک نوشیدنی ادویه چاک دهنده (فقط به تصویر دستور العمل عالی نگاه کنید) توسط Zoe Pezzack است. زوئی به طور مرتب غذا را آزمایش می کند. دستور العمل های فوق العاده ادویه را ارائه می دهد. در اینجا او یکی از بزرگان است. او نام او را گذاشت - ادویه تاپر! تمام آنچه شما نیاز دارید؟ لیست واقعا طولانی و جالب است. او چیزهای سالم زیادی را در آن قرار داده است. این همچنین به این معنی است که می توان با این یکی زیاد آزمایش کرد! آناناس، میوه شور و کیوی. در اینجا محصول نهایی به نظر می رسد! با برنج باسماتی سرو کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید؟ روغن را در یک قابلمه بزرگ یا سوپ گرم کنید و پیاز را یک یا دو دقیقه تفت دهید تا نرم شود. سیر و ادویه ها را اضافه کنید و با پیاز روی حرارت متوسط/ ملایم تفت دهید تا معطر شود. گل کلم را اضافه کنید. سیب زمینی و کدو حلوایی را خوب هم بزنید تا با ادویه آغشته شود، سپس گوجه فرنگی، مکعب آب و آب را اضافه کنید. 10 دقیقه روی حرارت ملایم بجوشانید سپس نخود، عدس و فلفل دلمه ای را اضافه کنید. 5 دقیقه دیگر بجوشانید. در اینجا یک دیپ خوشمزه دیگر است که شامل ادویه نیز می شود. من قویا معتقدم که بهتر است ادویه را در غذای خود مصرف کنیم نه به عنوان مکمل.
در مورد ادویه

ادویه برای سوزاک


عمل آیورودا به عنوان یک عمل باستانی در نظر گرفته شده است که در متون مقدس تاریخی مختلف به خوبی مستند شده است. بهترین بخش در مورد آن این است که حتی در دنیای مدرن چقدر مرتبط است. این شکل از مراقبت های بهداشتی منشا خود را بیش از 5000 سال پیش می یابد. اساساً فقط مصرف یک معجون گیاهی و انتظار نتیجه نیست. بلکه افراد را به سمت ارزش گذاری برای بدن خود و تلاش در جهت درمان طبیعی آن سوق می دهد. درمان های بی شماری در آیورودا ذکر شده است که از محصولاتی استفاده می کنند که معمولاً در هر خانواده یافت می شود. یکی از آنها ادویه، یک گیاه ریشه ای و یک ادویه رایج است. رنگ زرد تند و عطر متمایز آن به این معنی است که چگونه می توان آن را تشخیص داد. فواید متعددی دارد که آن را به یک ماده مهم برای حفظ سلامتی تبدیل می کند. ریزوم در درجه اول از کورکومین تشکیل شده است که فواید نامحدود موجود در آن را فراهم می کند. این ریشه زرد همچنین حاوی بیش از حد اسانس هایی مانند ژرماکرون و زینجی برن است. جالب است بدانید که یک اونس ادویه بیش از 26 درصد از نیاز روزانه منگنز و 16 درصد آهن را تامین می کند. دلایل زیادی برای استفاده از ادویه در رژیم غذایی روزانه وجود دارد. در اینجا نگاهی اجمالی به اهمیت ادویه برای سلامت کلی انسان ها داریم. مسکن طبیعی - کورکومین جزء اصلی ادویه، دارای خواص ضد التهابی است. به کاهش درد ناشی از جراحی یا حتی جراحات سوختگی کمک می کند. همچنین باعث تسکین دردهای عصبی می شود. گفته می شود که این خواص مسکن شبیه یک مسکن است. همچنین به همین دلیل است که ادویه برای افرادی که از آرتروز و آرتریت روماتوئید رنج می برند توصیه می شود. از DNA انسان در برابر آسیب محافظت می کند - یکی دیگر از عملکردهای گیاه این است که به دلیل کیفیت محافظتی ژنتیکی، به عنوان یک سپر برای DNA عمل می کند. طبق یک مطالعه خاص، ادویه به شکل آبی ممکن است بیش از 80 درصد از هر نوع آسیب به DNA محافظت کند. ارائه فواید گوارشی - ادویه یک موهبت برای کسانی است که با مشکلات گوارشی روبرو هستند. ادویه به عملکرد سالم کیسه صفرا کمک می کند و از این رو مقدار مورد نیاز صفرا را برای سهولت هضم تولید می کند. همچنین به تسکین معده از گاز و هرگونه رفلاکس اسید کمک می کند. علاوه بر این، هر گونه زخم یا التهاب داخل را نیز تسکین می دهد. سیستم تنفسی سالم را تضمین می کند- برای کسانی که عادت به کشیدن سیگار دارند، ادویه مهم ترین عنصری است که می توان به سیستم آنها اضافه کرد. کورکومین به عنوان یک آنتی اکسیدان عالی عمل می کند و در عین حال ریه ها را از هر گونه التهابی که ممکن است به دلیل دود سیگار ایجاد شده باشد، درمان می کند. یکی از مهم ترین راه های درمان ادویه کمک به درمان سرماخوردگی و سرفه است. این یکی از قدیمی ترین روش هایی است که تاکنون از ادویه استفاده می شده است.
ادویه برای سوزاک

خرید ادویه تندرایزر


به احتمال زیاد ادویه یا غذاهای الهام گرفته از ادویه را همه جا دیده اید. می دانید، ادویه فوق العاده ای که به غذا یا نوشیدنی شما رنگ طلایی می دهد؟ بله، ادویه فواید سلامتی جدی دارد، مانند تقویت خلق و خو، کمک به تسکین دردها و حتی جلوگیری از جوش زدن. واندانا شیث، RDN، نویسنده کتاب My Indian Table: Quick & Tasty Vegetarian Recipes، می گوید: ادویه، علی رغم توجه اخیرش، چیز جدیدی نیست. شث. این ماده به دلیل ضد التهاب، ضد میکروبی بودن و ایجاد رنگ طلایی زیبا به غذا معروف است. طعم آن نیز یادآور سایر کاری ها است، بنابراین طعمی خاکی و تلخ دارد، با اشاره ای به لگد فلفلی. پس چه چیزی آن را فوق العاده می کند؟خوب، ادویه حاوی کورکومین است، یک پلی فنل شناخته شده (نوعی آنتی اکسیدان که با رادیکال های آزاد که باعث آسیب سلولی می شوند مبارزه می کند). خواص دارویی آن نیز تا حد زیادی توسط طب آیورودا (یک سیستم پزشکی جایگزین با ریشه در هند که بر سلامت کلی ذهن، بدن و روح تمرکز دارد) پذیرفته شده است، زیرا برخی از مطالعات ادعا می کنند که ادویه ممکن است اثرات مثبتی بر شرایط مزمن داشته باشد. به عنوان بیماری قلبی و سرطان، Sheth اضافه می کند. شث می گوید، ترفند او برای شارژ کردن ادویه، ترکیب آن با کمی فلفل سیاه است. به این دلیل که فلفل در واقع می تواند به افزایش توانایی بدن در جذب کورکومین کمک کند. چه تازه وارد ادویه شده باشید و چه در حال حاضر یک سوپر فن ادویه هستید، همیشه می توانید از اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از این ریشه فوق العاده غذایی استفاده کنید. به خواندن ادامه دهید تا 20 روشی را بیاموزید که می توانید ادویه را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.
خرید ادویه تندرایزر

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :