خرید ادویه بسته بندی


ادویه، ادویه زرد روشن که اغلب در کاری، خردل و شیر لاته طلایی استفاده می شود، به عنوان یک غذای فوق العاده شهرت زیادی به دست آورده است. این ماده به دلیل خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن مورد توجه قرار گرفته است و به عنوان یک دفاع طبیعی در برابر سرطان و بیماری آلزایمر مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال، این شهرت ممکن است به تازگی کاهش یافته باشد: بررسی جدید ادبیات علمی در مورد کورکومین، شناخته شده ترین ماده شیمیایی در ادویه، نشان می دهد که این ترکیب در صورت وجود، فواید سلامتی محدودی دارد. نویسندگان این بررسی جدید که در مجله شیمی دارویی منتشر شده است، می گویند ممکن است هنوز دلیلی برای گنجاندن «ادویه طلایی» در رژیم غذایی شما وجود داشته باشد. اما تا آنجا که شواهد کنونی نشان می دهد، معروف ترین ترکیب آن با هیاهوی آن سازگار نیست. ریشه ادویه آسیاب شده قرن ها در آشپزی هندی و چینی (و طب سنتی) مورد استفاده قرار گرفته است. اما وقتی بازبینان به چندین کارآزمایی بالینی اخیر و مطالعات اپیدمیولوژیک روی کورکومین نگاه کردند، متوجه شدند که یافته های تحقیقات اغلب به درستی در رسانه ها ترجمه نمی شوند. خبرنامه سلامت ما را دریافت کنید. برای دریافت آخرین اخبار سلامت و علم، به علاوه پاسخ به سوالات سلامتی و نکات تخصصی، ثبت نام کنید. مایکل والترز، دانشیار پژوهشی در موسسه اکتشاف و توسعه درمانی دانشگاه مینه سوتا، می گوید: «زمانی که چیزی وارد مطبوعات رایج شود، می توان آن را نامتناسب کرد. در گزارش جدید اشاره شده است که یکی از مشکلات بزرگ این است که کورکومین به راحتی توسط بدن جذب نمی شود. و علیرغم هزاران مقاله تحقیقاتی منتشر شده در مورد ادویه، بازبینان نتوانستند هیچ آزمایش بالینی دوسوکور و کنترل شده با دارونما (استاندارد طلایی تحقیقات پزشکی) را برای حمایت از ادعاهای سلامت بی شمار پیدا کنند.
خرید ادویه بسته بندی

ادویه لوبیا چیتی


بسیاری از مردم در واقع نام ادویه و کورکومین را شنیده اند، اما با محبوبیت بیشتر ادویه در غرب به دلیل خواص پزشکی اش، به نظر می رسد برخی سردرگمی ها در رابطه با نحوه اتصال آنها به یکدیگر افزایش می یابد. البته ادویه جزو پرطرفدارترین طعم هاست و یکی از مواد اصلی آشپزی هندی است. اما هنگامی که برای خواص پزشکی آن استفاده می شود، ماده فعال در واقع کورکومین است که حدود 5 درصد از ریشه ادویه را تشکیل می دهد. ادویه رنگ زرد روشنی دارد. این چیزی است که به پودر کاری ظاهر آن را می دهد. به خودی خود طعم قوی ندارد و در جنگل های وحشی جنوب شرقی و جنوب آسیا رشد می کند. فراوانی و دسترسی آسان آن در واقع آن را به یک عنصر اصلی در آشپزی هندی تبدیل کرده است و در واقع مدت هاست که در عرف طب طبیعی هندی آیروودا از آن استفاده می شده است. به طور کلی، به شکل پودر در دسترس است، اما در کشورهایی که منابع فراوانی وجود دارد، افراد از برگ های تازه آن در تهیه و پخت غذا استفاده می کنند. مانند زنجبیل، طعم منحصر به فردی دارد، بنابراین در طیف وسیعی از غذاها مانند محصولات پخته شده، سس ها، پنیر، خردل و کره استفاده می شود. در حالی که روغن آن را می توان در عطرها استفاده کرد، رزین برای رنگ آمیزی و چاشنی مواد غذایی استفاده می شود. این یک ضد التهاب و آنتی اکسیدان است که آن را در مبارزه با بیماری های درد مانند آرتریت روماتوئید، مولتیپل اسکلروزیس و استئوآرتریت بسیار موثر می کند. خواص آن به طور طبیعی به کاهش علائم و نشانه های سفتی و تورم کمک می کند. این یک مسکن طبیعی فوق العاده است. علاوه بر این، به تولید یک آنتی اکسیدان قوی به نام گلوتاتیون کمک می کند که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. این می تواند در جلوگیری از آلزایمر نقش داشته باشد -- مجله بیماری آلزایمر توضیح می دهد که بروز بیماری آلزایمر در کشورهایی که مقدار زیادی کورکومین مصرف می کنند نسبتا کم است. در یک مطالعه تحقیقاتی UCLA، به موش ها کورکومین تزریق شد و محققان اتصال با بتا آمیلوئید را مشاهده کردند، ماده ای که به مسدود کردن پلاک آمیلوئیدی کمک می کند که به آلزایمر کمک می کند. مطالعات تحقیقاتی بیشتری برنامه ریزی شده است و علم اکنون در حال بررسی کورکومین برای تعیین کارایی آن در این زمینه است. این می تواند در جلوگیری از برخی سرطان ها موثر باشد-- Life Extension Foundation مطالعه ای روی این ماده منتشر کرد و دریافت که کورکومینوئیدها می توانند در قطع چرخه سلولی در سلول های سرطانی نقش داشته باشند و در نتیجه آنها را از بین ببرند. به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان طبیعی اکنون کورکومین ادویه را به بیماران سرطانی خود توصیه می کنند.
ادویه لوبیا چیتی

خرید ادویه در اصفهان


محافظت از اعصاب: کورکومین موجود در ادویه یک آنتی اکسیدان قوی است. به محافظت از مغز در برابر التهاب کمک می کند. التهاب مزمن با افسردگی و زوال عقل مرتبط است. کورکومین همچنین تشکیل پلاک های مرتبط با بیماری آلزایمر را کاهش می دهد. ادویه چگونه در مغز کار می کند؟ ادویه چه احساسی دارد؟ ادویه (Curcuma longa) یکی از قوی ترین داروهای طبیعی در طب آیورودا و چینی است. حداقل 6000 سال است که از این داروی گیاهی باستانی استفاده می شود. ترکیب اصلی ادویه کورکومین (دیفرولوئیل متان) است که تا 90 درصد از کل محتوای کورکومینوئید را تشکیل می دهد و دسمتوکسی کورکومین و بیسدمتوکسی کورکومین بقیه را تشکیل می دهند. ادویه به طور گسترده در چندین کشور به عنوان بخشی از سیستم پزشکی ملی آنها استفاده می شود. ادویه در فارماکوپه رسمی آیورودا هند ذکر شده است. در فارماکوپه جمهوری خلق چین. در کدکس داروهای گیاهی ژاپنی. در آلمان، ادویه در کدکس دارویی، تایید شده در تک نگاری های کمیسیون E، و به شکل چای در تک نگاری های مجوز رسمی استاندارد آلمان ذکر شده است. کورکومین و ادویه به دلیل خواص ضد توموری، آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد درد (تسکین درد) مورد تحقیقات گسترده قرار گرفته اند. در واقع، جستجو در پایگاه داده PubMed ایالات متحده برای تحقیقات در مورد ادویه، 5334 کارآزمایی بالینی روی حیوانات و انسان ها را نشان می دهد. و با این حال مرکز ملی مکمل. سلامت یکپارچه که بخشی از همان USS است. این بیانیه یک منبع پزشکی رسمی در ایالات متحده چیزی در مورد سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا به شما می گوید. و دیدگاه آن نسبت به داروهای جایگزین. و چرا سایت هایی مانند Nootropics Expert® برای جامعه nootropics ما بسیار مهم است. بنابراین ما می توانیم در مورد چگونگی تقویت سلامت شناختی خود تصمیم گیری کنیم. ادویه که به نام زعفران هندی نیز شناخته می شود، هزاران سال است که در غذاهای سنتی جنوب آسیا مورد استفاده قرار می گیرد و ماده اولیه کاری است.
خرید ادویه در اصفهان

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :