خرید عمده ادویه کاری


شروع روز با روال صبحگاهی ممکن است به خوبی با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. کمی یوگا، شاید مدیتیشن، دوش گرفتن، یک صبحانه سالم با قهوه ارگانیک و سپس بیرون از خانه. آیا این آشنا به نظر می رسد؟ اگر چنین است، روال صبحگاهی شما در حال حاضر استثنایی است. اما ما یک اکسیر قدرتمند داریم که می تواند رژیم شما را به طرز شگفت انگیزی تحسین کند. شاید شنیده باشید که آب لیمو گرم باعث می شود که این لوله ها در صبح کار کنند و سلامت شما را بهینه کنند. حتی ممکن است آب لیمو گرم با نمک هیمالیا یا آب لیمو گرم با عسل در صبح بنوشید. با این حال، آیا در مورد آب لیمو گرم همراه با عسل، دارچین و ضروری ترین ماده اکسیر صبحگاهی، ادویه، شنیده اید؟ اگر هنوز این یکی را امتحان نکرده اید، ممکن است یک راه عالی برای شروع روز خود را از دست بدهید. لیمو و ادویه کاملاً طبیعی ترکیبات قدرتمندی هستند که دارای انبوهی از خواص مفید هستند. لیمو طعمی لذیذ و ترش با بسیاری از خواص تقویت کننده سلامتی دارد. طبق مطالعه ای که در مجله Chemistry Central Journal (2015) منتشر شد، لیمو دارای گنجینه ای از متابولیت های طبیعی است. نویسندگان این مطالعه اظهار داشتند: "مرکبات دارای فعالیت های زیستی فراوانی از جمله فعالیت های آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد سرطانی، ضد میکروبی و ضد حساسیت و همچنین اثر قلبی عروقی، اثر محافظتی عصبی، اثر محافظتی کبد، کنترل چاقی و غیره هستند." لیمو در واقع یک ماده سالم برای خوردن در ابتدای روز است. با این حال، وقتی لیمو را با ادویه ترکیب می کنید، فواید سلامتی و تندرستی شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. ادویه (Curcuma longa) یک ادویه زرد نارنجی است که بخشی از خانواده زنجبیل است. ادویه بومی مناطق گرمسیری جنوب آسیا است و در طب سنتی و غذاهای آسیایی به خوبی شناخته شده است. اخیراً، فواید سلامتی آن در طب غربی شناخته شده است. یکی از مواد فعال ادویه، کورکومین، مورد توجه چندین مطالعه دانشگاهی قرار گرفته است. کورکومین ممکن است التهاب را کاهش دهد: طبق تحقیقات گروه دندان شناسی در دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، کورکومین دارای خواص ضد التهابی است. کاربردهای درمانی کورکومین: بر اساس یک مطالعه مروری منتشر شده در مجله AAPS (2013)، "کورکومین پتانسیل درمانی در برابر تعدادی از بیماری های انسانی را نشان داده است، از جمله انواع مختلف سرطان، بیماری التهابی روده، سندرم روده تحریک پذیر، آرتریت، ورم مفاصل و پپتیک. زخم، پسوریازیس، عفونت هلیکوباکتر پیلوری، بیماری آلزایمر، سندرم حاد کرونری، آترواسکلروز، دیابت و عفونت های دستگاه تنفسی. طرز تهیه آن... آب لیمو، ادویه و عسل را در فنجان آب گرم یا شیر خود مخلوط کنید. شما می خواهید این مواد را خوب هم بزنید. دارچین را در بالا اضافه کنید و به هم زدن اکسیر صبحگاهی خود در حین نوشیدن آن ادامه دهید - این کار باعث می شود ادویه در انتهای فنجان شما ته نشین نشود. ادویه با ماده فعال اصلی آن، کورکومین، ممکن است یک مکمل سالم برای برنامه صبحگاهی شما باشد که به دنبال آن بودید. من تقریبا هر روز صبح از این اکسیر با میوه لذت می برم که طعمی شیرین و خوشمزه به آن اضافه می کند.
خرید عمده ادویه کاری

قیمت خرید ادویه کاری


ما درک می کنیم که هدف نهایی شما بهبود سلامت و تندرستی با بهینه سازی سطح آنتی اکسیدان، محافظت از سیستم قلبی عروقی و از بین بردن دردهای مزمن است. ساده و ساده. و شما بهترین محصول ادویه را می خواهید که به شما در انجام این کار کمک کند. شما نمی خواهید زمان یا پول خود را برای چیزی که کار نمی کند تلف کنید. بنابراین چگونه می توانید عصاره ادویه را پیدا کنید که در واقع به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید؟1 اطمینان حاصل کنید که نه تنها حاوی 1500 میلی گرم ادویه در روز است که با کورکومین C3 Complex®، استاندارد شده با 95 درصد کورکومینوئیدهای فعال برای حداکثر اثر ضد التهابی، بلکه حاوی BioPerine® برای تسهیل جذب برای نتایج بهتر است. 2 مطمئن شوید که تمام معیارهای Research Verified برای اثربخشی، ایمنی و امنیت را برآورده می کند. تیم ما لیستی از الزامات را برای اطمینان از دریافت بالاترین کیفیت محصول جمع آوری کرده است. 3 اطمینان حاصل کنید که دارای ضمانت بازگشت وجه 365 روزه است که نشان می دهد تولیدکنندگان چقدر به محصول خود اطمینان دارند. در اینجا به نکاتی که هنگام خرید عصاره ادویه باید توجه کنید، آمده است. ما با مهمترین معیارهایی که باید به آنها توجه کنیم شروع می کنیم. نباید پرکننده، چسب یا مواد اضافی دیگری داشته باشد. باید مصرف روزانه 1500 میلی گرمی قوی داشته باشد (کپسول 750 میلی گرم، 2 بار در روز). باید با اختراع کورکومین C3 Complex® استاندارد شده با 95٪ کورکومینوئیدهای فعال فرموله شود. برای جذب بهینه و نتایج سریعتر باید Bioperine® را شامل شود. بنابراین، برچسب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمام این معیارها را برآورده می کند. اگر نشد، آن را نخرید! عصاره ادویه ای که ما توصیه می کنیم تمام معیارها را برآورده می کند! مراقب ادعاهای نادرست باشید اطمینان حاصل کنید که مکمل در ایالات متحده و در یک آزمایشگاه ثبت شده FDA ساخته شده است. اطمینان حاصل کنید که مرکز تولید دارای گواهی cGMP است. در نهایت، مطمئن شوید که با استانداردهای کیفیت داروسازی ایالات متحده مطابقت دارد.
قیمت خرید ادویه کاری

ادویه ذرت مکزیکی


این دارو به عنوان یک تقویت کننده سلامت و شفابخش نامیده می شود، اما ممکن است منشاء نقص های شناختی و سایر بیماری های شدید باشد. یک مطالعه جدید به رهبری استنفورد نشان می دهد که ادویه - یک ادویه رایج در سراسر آسیای جنوبی - گاهی اوقات با یک ترکیب شیمیایی حاوی سرب در بنگلادش، یکی از مناطق غالب رشد ادویه در جهان، تقلب می شود. برای مشاهده ویدیو به وب سایت مراجعه کنید. برخی از تولیدکنندگان ادویه در بنگلادش اغلب از خطرات آن آگاه نیستند، از رنگدانه کرومات سرب صنعتی استفاده می کنند تا ادویه را با رنگ زرد روشن که برای کاری و سایر غذاهای سنتی ارزشمند است، آغشته کنند. سرب که برای مدت طولانی در محصولات غذایی ممنوع شده بود، یک نوروتوکسین قوی است که در هر مقداری ناامن تلقی می شود. یک تجزیه و تحلیل مرتبط که اخیراً منتشر شده است برای اولین بار تأیید می کند که ادویه احتمالاً عامل اصلی افزایش سطح سرب خون در بین بنگلادشی های مورد بررسی است. جنا فورسایت، نویسنده ارشد این مقاله، محقق فوق دکتری در موسسه محیط زیست استانفورد وودز، گفت: «مردم ناآگاهانه چیزی مصرف می کنند که می تواند باعث مشکلات عمده سلامتی شود». اولین مطالعه که به صورت آنلاین در Environmental Research در دسترس است، شامل طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل ها، از جمله مصاحبه با کشاورزان و تولیدکنندگان ادویه در چندین منطقه بنگلادش است که در مجموع نزدیک به نیمی از ادویه کشور را تولید می کنند. بسیاری این موضوع را در دهه 1980 دنبال کردند، زمانی که یک سیل عظیم باعث خیس شدن و رنگ نسبتاً کدر ادویه شد. تقاضا برای پردازشگرهای ادویه کاری زرد روشن برای افزودن کرومات سرب - رنگدانه زرد صنعتی که معمولاً برای رنگ آمیزی اسباب بازی ها و مبلمان استفاده می شود - به محصول خود منجر شد. این عمل به عنوان یک روش ارزان و سریع برای تولید رنگ مطلوب ادامه یافت. سرب به عنوان یک نوروتوکسین قوی، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و مغزی را در بزرگسالان افزایش می دهد و در رشد مغز کودکان اختلال ایجاد می کند. حدود 90 درصد از کودکانی که سطح سرب خونشان بالاست، در کشورهای کم درآمد زندگی می کنند و آسیب های شناختی ناشی از آن سالانه با حدود یک تریلیون دلار کاهش فروش پودر پاپریکا بهره وری مرتبط است. یک تاجر پودر و ادویه کامل از جمله ادویه را در بازار کاروان داکا، بنگلادش به نمایش می گذارد. استفان لوبی، نویسنده ارشد این مقاله، پروفسور پزشکی و مدیر تحقیقات مرکز نوآوری در سلامت جهانی استنفورد، می گوید: «بر خلاف سایر فلزات، هیچ محدودیتی برای مصرف بی خطری برای سرب وجود ندارد، سرب در کل یک سم عصبی است. مطالعه مرتبط که در سپتامبر منتشر شد.
ادویه ذرت مکزیکی

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :