خرید ادویه پاستارمی


اگر از افراد معمولی در مورد ادویه سوال شود، تعدادی از پاسخ های رایج ممکن است پودر کاری، هند و رنگ زرد باشد. و همه اینها درست است زیرا ادویه در هند به دلایل رنگرزی در گذشته استفاده می شده است و حتی دلیل آن رنگ زرد طلایی در کاری است. و با این حال اینها تنها چیزهایی نیستند که در مورد ادویه ارزش بیان کردن دارند. موارد دیگری نیز وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید. ادویه بسیار بیشتر از ادویه ای است که رنگ زرد و طعم تلخ، گرم و فلفلی یکی از پرطرفدارترین غذاها یعنی کاری را می دهد. این ادویه توسط طیف وسیعی از مردم با پرتقال و زنجبیل یا بهتر است بگوییم مخلوط آنها، صرفاً به دلیل عطر آن مرتبط است. جدا از کاری، خردل بالپارک نیز سایه خود را مدیون ادویه است. گوشت نارنجی را خواهید دید. پوست قهوه ای سفت از گیاه ادویه. این یک جنبه ضد التهابی است که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد که در آن درمان های باستانی چینی و هندی انجام می شود. می توان از آن به عنوان رنگ آمیزی پارچه، درمان شفابخش و چاشنی غذا استفاده کرد. ممکن است به نام زعفران هندی نیز شناخته شود. تعدادی از ویتامین هایی که با استفاده از این ادویه دریافت خواهید کرد، منگنز، آهن، ویتامین B6، فیبر و پتاسیم هستند. برای درمان نفخ، یرقان، ادرار خونی، خونریزی، دردهای قاعدگی، کبودی، درد قفسه سینه، قولنج و دندان درد می توانید از فواید ادویه از ادویه زرد پودری استفاده کنید. هنگام استفاده از آن به عنوان یک ماده ضدالتهابی، نگران نباشید زیرا بسیار قوی و ایمن است. رنگدانه زرد موجود در ادویه به نام کورکومین، حذف کولیت اولسراتیو که یک بیماری التهابی روده است را ممکن می سازد. در تحقیقاتی که بر روی موش ها انجام شد، نه تنها کورکومین ممکن است کاهش وزن را امکان پذیر کند، بلکه با اضافه کردن رژیم غذایی منظم، افراد را از کولیت محافظت می کند. محققان این اثرات را با ویژگی های آنتی اکسیدانی کورکومین مرتبط می دانند. علاوه بر این، حتی با دوزهای زیاد، خطر کمتری نسبت به داروها دارد، زیرا نمی توانید مصرف بیش از حد مصرف کنید. اگرچه در دوزهای کوچک قطعاً قدرتمند است. کورکومین که یکی از درمان های طبیعی بی خطر و قدرتمند است، همچنین می تواند به مقابله با رادیکال های آزاد کمک کند و آسیب های وارد شده به سلول ها و غشای سلولی را متوقف کند. به همین دلیل، بیماری هایی مانند آرتریت را می توان به طور موثر حذف کرد. اگر درد مفاصل را تحمل می کنید، سعی کنید این را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و به دلیل ویژگی های ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، احساس راحتی فوری خواهید داشت. علاوه بر اینها، ممکن است بهبودهای بیشتری مانند کاهش سفتی صبحگاهی و تورم مفاصل به علاوه طولانی شدن زمان پیاده روی را نیز تجربه کنید. علاوه بر این، دیگر واقعاً نیازی به زندگی با یک مشکل ژنتیکی ناشی از جهش ژنی ندارید. به عنوان مثال، فیبروز کیستیک، یک بیماری کشنده در ریه ها زمانی که توسط مخاط غلیظ آلوده می شود، است. عموماً جوانان و نوجوانان بالای سی سال قربانی این بیماری خطرناک هستند. هنگامی که مخاط غلیظ به پانکراس شما نیز حمله می کند، ویتامین ها و مواد معدنی که قرار است توسط بدن جذب و هضم شوند، نمی توانند کمک کنند. هیدروکورتیزون، فنیل بوتازون و موترین از جمله داروهایی هستند که کارایی ادویه با آنها مقایسه می شود. ادویه بسیار بهتر از داروهای تجویزی تجاری است زیرا با تشکیل زخم، خونریزی روده، کاهش تعداد گلبول های سفید خون و بسیاری از اثرات ناخواسته اضافی مرتبط نیست.
خرید ادویه پاستارمی

ادویه هندی شامل چیست


پودر زرد روشن که جزء ضروری آشپزخانه هندی است بسیار بیشتر از یک ادویه است. نه تنها به غذای شما رنگ و طعم می دهد بلکه فواید سلامتی شگفت انگیزی نیز دارد. به شما در درمان مشکلات رایج مانند کبودی و التهاب کمک می کند. اما آیا از راه های دیگری که این ادویه شما را سالم نگه می دارد می دانستید؟ خوب، اجازه دهید نگاهی به این فواید برای سلامتی خود داشته باشیم. هنگامی که در یک اقامتگاه آیورودا در ریشیکش هند بودم، از یک پزشک آیورودا با این فواید ادویه آشنا شدم. ترکیب اصلی ادویه ترکیبی به نام کورکومین است. به پاکسازی و سم زدایی روده بزرگ کمک می کند و از سلول ها در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند. این ترکیب همچنین به عنوان یک مقوی زنده عمل می کند و در نتیجه سموم را از بدن که از عوامل اصلی سرطان هستند دفع می کند. یک مطالعه اخیر نشان داد که ترکیب یافت شده در ادویه می تواند از رشد سلول های سرطانی در افرادی که از سرطان ناحیه گردن و سر رنج می برند جلوگیری کرده و آن را متوقف کند. از آنجایی که کولون را سم زدایی می کند، به جلوگیری از تجمع سموم در روده بزرگ کمک می کند. در جلوگیری از شروع سرطان روده بزرگ بسیار موثر است. حتی در افراد مبتلا به سرطان، ادویه می تواند به کاهش سرعت متاستاز (سرعت سرطان به سایر قسمت های بدن) کمک کند. همچنین تشکیل تومورها را متوقف می کند و به بهبودی بهتر بیمار کمک می کند. آنچه لازم است این است که از این ادویه شگفت انگیز در غذای روزانه خود استفاده کنید. ادویه دارای خاصیت طبیعی کاهش التهاب مفاصل است که نگرانی اصلی بیماران مبتلا به آرتروز است. این یک آنتی اکسیدان طبیعی است که به محافظت از غشاها کمک می کند و به کاهش درد کمک می کند. استفاده منظم از ادویه برای بیمارانی که از آلوپات تسکین نمی یابند مؤثر بوده است. ادویه در مورد سوء هاضمه و سوزش معده واقعا مفید است. تولید صفرا را تحریک می کند که به هضم صحیح غذا کمک می کند. همچنین در صورت نفخ و گاز و همچنین بیماری روده مانند کولیت کمک می کند.
ادویه هندی شامل چیست

خرید دستگاه آسیاب ادویه صنعتی


ادویه ها بدون شک به غذا طعم می بخشند اما کاربردهای دیگری نیز دارند. بسیاری از ما می دانیم که ادویه های هندی چگونه فواید دارویی دارند. اما بسیاری از حقایق دیگر در مورد ادویه های آشپزخانه ما نمی دانیم وجود دارد که در اینجا خواهید آموخت، اما قبل از آن اجازه دهید تاریخچه مختصری در مورد این ادویه ها بررسی کنیم. گشنیز همیشه ادویه ای بوده است که در سراسر جهان شناخته شده است. اولین اروپایی هایی که از گشنیز به دلیل خواص معطر آن استفاده کردند، رومی ها بودند. ما همچنین در ادبیات سانسکریت خودمان که قدمت آن به 5000 سال قبل از میلاد بازمی گردد، به این ادویه اشاره می کنیم. سپس به عنوان "Kusthambari" و "Dhaniyaka" اشاره شد. گشنیز بیشتر به خاطر بویی که برمی انگیزد معروف بود و نه به دلیل استفاده های دیگرش در زمینه های دارویی یا آشپزی. حتی در نوشته های دانشمندان یونان باستان مانند بقراط و آریستوفان، می توان کاربردهای متفاوت دانه گشنیز را مشاهده کرد. این دانه ها حتی در مقبره فرعون مصر توت عنخ آمون نیز یافت شد. از این اکتشاف، مورخان به این نتیجه رسیدند که حتی در تمدن مصر، مردم بذر گشنیز را کشت می کردند و در مراسم دفن اجساد از اهمیت فرهنگی برخوردار بود. به طور سنتی از گشنیز برای تصفیه خون استفاده می شد. همچنین برای درمان مشکلاتی مانند میگرن استفاده می شد. اکنون، در قرن بیست و یکم، گشنیز هنوز اهمیت خود را از دست نداده است. در واقع، موارد استفاده و فواید آن فقط به تعداد افزایش یافته است. در هند، بذر گشنیز یا «دانیا» عمدتاً در راجستان، اوتار پرادش، گجرات، مادهیا پرادش و تامیل نادو رشد می کند. این ایالت ها به عنوان تامین کنندگان پیشرو بذر گشنیز در هند عمل می کنند. از منطقه آب و هوایی متنوعی که در آن رشد می کند، می توانید شرایط اقلیمی مورد نیاز برای رشد را درک کنید. آب و هوای ایده آل که بهترین کیفیت بذر گشنیز در آن کشت می شود، آب و هوای سرد با ارتفاع زیاد است. رشد گشنیز از اواسط مهرماه تا پایان آبان آغاز می شود. و سپس پردازش می شود. به بقیه نقاط جهان عرضه می شود. ادویه سابقه طولانی 5000 سال استفاده به عنوان مکمل پزشکی دارد. در فرهنگ باستانی آریایی ها، ادویه را دارای قدرت های الهی می دانستند، زیرا آنها خورشید را می پرستیدند و ادویه رنگ زرد نارنجی داشت که شبیه به رنگ خورشید بود. این سنت طلسم باستانی استفاده از ادویه برای دفع شر و اعطای رفاه و محافظت به پوشنده هنوز در فرهنگ جنوب هند یافت می شود. استفاده از ادویه در مراسم عروسی هندوها یکی دیگر از سنت های قدیمی است که در فرهنگ هندی زنده است. ادویه عمدتاً در مناطق گرم هند تولید می شود. به ویژه ایالت هایی مانند تامیل نادو، بنگال غربی و ماهاراشترا تولیدکنندگان پیشرو ادویه هستند. تامین کنندگان ادویه Lakadong در هند به ویژه در روستایی در Jaiantia Hills در مگالایا رشد می کنند. این ادویه را بهترین کیفیت ادویه در جهان می دانند. این عطر و طعم قوی دارد و خواص معطر آن آن را به بهترین ادویه جهان تبدیل کرده است.
خرید دستگاه آسیاب ادویه صنعتی

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :