ادویه غریبی


من حدود 4 روز پیش داروی ادویه را برای جوش ها امتحان کردم، در ابتدا با امیدی کم جواب داد، اما در حالت ناامیدی، زیرا این سومین جوش من در کمتر از 6 هفته بود و 2 بار دیگر شروع کردم! به محض اینکه خواندن تمام توصیفات سایت شما را تمام کردم بیرون رفتم و یک بطری کپسول ادویه از GNC محلی خودم خریدم. آن شب من سه قرص 500 میلی گرمی همراه شام و 4 کپسول دیگر قبل از رفتن به رختخواب مصرف کردم. اگر یک قاشق چایخوری خوب است، یک قاشق غذاخوری بهتر است! صبح روز بعد، کورک روی شکم من که یک توپ گلف بنفش تیره بود و شب قبل درد طاقت فرسا داشت، حالا یک توپ گلف بنفش روشن بود که شروع به تخلیه می کرد و درد 80 تا 90 درصد کاهش یافته بود! الان حدود 4 روز از آن زمان می گذرد و در حالی که جوش بزرگ هنوز در حال تخلیه است (هسته دیروز بیرون آمد) و هنوز بسیار نرم است، در حال بهبود است و هیچ جوش دیگری شروع نمی شود. ولی! پاداش بزرگ این است: آرتریت شانه من که در سال گذشته از آن رنج می بردم، از بین رفته است، و حتی هیجان انگیزتر، من حدود 2 سال است که با Heal Spurs (پلانتار فاسیایتیس) دست و پنجه نرم می کنم. هر روز و تمام روز درد شدیدی در پایم دارم. در عرض 24 ساعت پس از مصرف ادویه، پاهای من به طور کامل از درد خارج شدند! من قصد دارم حداقل یک کپسول در روز را به طور نامحدود به عنوان یک پیشگیری از جوش های مکرر و به عنوان یک درمان ظاهری برای هیل اسپرزم ادامه دهم! معجزه واقعی اینجاست که من حتی به درمان های طبیعی اعتقاد ندارم! خیلی ممنون از راهنمایی عالی!
ادویه غریبی

قیمت ادویه ترشی


موسسه تحقیقات ادویه هند در Kozhikode کرالا منحصراً به انجام تحقیقات برای توسعه ده محصول ادویه مانند فلفل سیاه، هل، دارچین، میخک، گارسینیا، زنجبیل، جوز هندی، پاپریکا، ادویه و وانیل اختصاص دارد. این بزرگترین مجموعه ژرم پلاسم ادویه ها در هند است. تحقیقات مختلف انواع زیادی را به ارمغان آورده است. شیوه های کشت در هند. آنها بر پذیرش فناوری های جدید و موجود برای نیازهای جامعه کشاورز برای تولید بهتر ادویه جات نظارت می کنند. هل یک ادویه گیاهی است که نعناع، مرکبات و در عین حال بسیار معطر است. وقتی با ورزش مناسب ترکیب شود، به عنوان یک جایگزین عالی برای کاهش وزن عمل می کند. این ادویه جدا از ارائه غذاهای جهانی با طعم عالی، نقش فعالی در حفظ سلامتی ما دارد. یکی دیگر از ادویه های رایج در سراسر آسیا ادویه است. آسیایی ها به سادگی نمی توانند به هیچ غذایی بدون اشاره ادویه فکر کنند، شاید به دلیل رنگ یا فواید سلامتی آن باشد. ادویه حاوی ماده فعال کورکومین است که دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است. هر دو این ادویه ها با طعم غنی خود. مزایای بالا بر آشپزخانه ما حاکم است. اما افزایش تقاضا هر روز ما را در مورد تولید و عرضه آن شگفت زده می کند. هل سبز سومین ادویه گرانقیمت جهان است که از نظر قیمت فقط وانیل و زعفران از آن پیشی گرفته اند. گواتمالا بزرگترین تولید کننده است. صادرکننده هل پس از آن هند. و واردکنندگان اصلی آنها عربستان سعودی و کویت هستند. ادویه ها را می توان به عنوان موادی با طعم قوی یا معطر که از گیاهان منشاء می گیرد، تعریف کرد که معمولاً به عنوان چاشنی استفاده می شود. هل سبز به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و ادرارآور به کاهش فشار خون کمک می کند. هل سبز حاوی ترکیبات خاصی است که ممکن است با سرطان مبارزه کند و تومورها را در موش ها و لوله های آزمایش متوقف کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در هل سبز به محافظت از سلول ها در برابر آسیب و کاهش سرعت و جلوگیری از التهاب در بدن کمک می کند. هل سبز مشکلات گوارشی را حل می کند. نتایجی را در کاهش زخم معده در موش نشان داده است. هل سبز اغلب برای درمان بوی بد دهان استفاده می شود و به کشتن باکتری های دهان و جلوگیری از پوسیدگی کمک می کند. کرالا با 70 درصد، کارناتاکا با 20 درصد و تامیل نادو با 10 درصد تولید به بالاترین عرضه کننده هل سبز در هند تبدیل شده اند. مهمترین تامین کنندگان ادویه با کورکومین بالا در هند عبارتند از: آندرا پرادش (40%)، تامیل نادو (13%)، اوریسا (17%)، ماهاراشترا، آسام، کرالا، کارناتاکا و بنگال غربی. ادویه حاوی کورکومین با خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی است. سطح هورمون مغزی BDNF را افزایش می دهد، که رشد نورون های جدید را افزایش می دهد و با فرآیندهای دژنراتیو مختلف در مغز مبارزه می کند. کورکومین اثرات مفیدی بر عوامل متعددی دارد که در بیماری قلبی نقش دارند. عملکرد اندوتلیوم را بهبود می بخشد.
قیمت ادویه ترشی

فروش ساشه ادویه


رنگدانه ادویه به خودی خود نمی ماند. اگر مراقب نباشید، انگشتان، تخته خرد کردن و حتی حوله های آشپزخانه شما را لکه دار می کند. به همین دلیل است که ادویه یک عنصر رایج در رنگ های زرد طبیعی است. حتی به عنوان جایگزین رنگ برای زعفران در پائلا استفاده می شود. در این میان زنجبیل یک ماده آبدار است. در حالی که سفت به نظر می رسد، حاوی آب کافی برای فشرده شدن است و در صورت نیاز آبمیوه ایجاد می کند. با این حال، Galangal آنقدر نرم نیست. در واقع، در حالی که زنجبیل را می توان به راحتی رنده کرد، گلنگال آنقدر سفت است که بهتر است هنگام استفاده آن را برش دهید یا به صورت خمیر درآورید. 4 ادویه خاکی است. زنجبیل تند است. گالنگال مرکباتی است. در نهایت، اگر هنوز مطمئن نیستید که چه چیزی در اختیار دارید، یک سلیقه همه چیز را روشن می کند. ادویه طعمی خاکی دارد. این کاملا ملایم است اما طعم تلخ را پنهان می کند. وقتی خشک شده و به پودر تبدیل می شود، این طعم ها کمتر مشخص می شوند. زنجبیل به طور طبیعی فلفلی و تند است. تندی خیلی قوی نیست، به خصوص وقتی به یک سوپ خوشمزه اضافه شود. از طرف دیگر گالانگال طعمی شبیه زنجبیل دارد اما با طعمی مرکباتی قوی تر است. به این فکر می کنید که بعداً چه چیزی بپزید؟ به گروه فیس بوک ما، باشگاه آشپزی خوشمزه پینوی بپیوندید تا ایده های دستور پخت بیشتری دریافت کنید، غذاهای خود را به اشتراک بگذارید، و بدانید که بقیه افراد جامعه چه چیزی درست می کنند و می خورند! نسخه خود را از غذاهای کلاسیک دارید؟برای دانلود برنامه در اندروید و IOS اینجا کلیک کنید و از مقالات و ویدیوهای بیشتر ما و سایر وب سایت های مورد علاقه خود لذت ببرید!
فروش ساشه ادویه

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :