خرید ادویه پیتزا


قوی ترین آنتی اکسیدان آن، کورکومین، به راحتی در جریان خون جذب نمی شود، اما افزودن کمی چربی یا فلفل - عنصر کلیدی در فلفل سیاه - می تواند به بدن کمک کند تا از خوبی های آن استفاده کند. معمولاً یک یا دو قاشق چای خوری برای یک غذا کافی است، اما ممکن است بخواهید با کمتر شروع کنید زیرا طعم آن در ابتدا می تواند شدید باشد. و هشدار منصفانه به والدین و کودکان: لکه ادویه، پس سعی کنید از ریختن آن جلوگیری کنید! ادویه آسیاب شده زمانی که در یک کابینت خنک، خشک و تاریک نگهداری شود تا یک سال خوب است و خرید یک مارک ارگانیک ادویه برای اطمینان از عاری بودن آن از آلاینده هایی مانند آفت کش ها بهتر است. ریشه تازه، که می توانید در بخش تولید سوپرمارکت نزدیک زنجبیل پیدا کنید، بیشترین مواد مغذی را ارائه می دهد و می تواند تا دو هفته در یخچال نگهداری شود. تنها چیزی که نیاز دارید یک تکه به اندازه ناخن صورتی است که با آن بپزید. یکی از محبوب ترین راه ها برای قرار دادن کودکان در معرض ادویه در هند از طریق شیر طلایی است – ترکیبی از ادویه، فلفل سیاه، دارچین و روغن نارگیل حل شده در شیر شیرین شده با عسل و روی آن زنجبیل تازه رنده شده. همچنین می توانید کمی ادویه را به مخلوط پنکیک خشک برای پنکیک طلایی اضافه کنید یا آن را به ماک و پنیر، کره بادام زمینی، هوموس، تخم مرغ، بلغور جو دوسر یا ماست بریزید تا ترکیبی سالم به غذاهای اصلی بچه ها اضافه کنید. این ترکیب از مواد همچنین برای حمایت از هضم و متابولیسم سالم عالی است. وقتی دما بالا می رود، حتی می توانید بستنی های شیر طلایی را هم بزنید، ادویه، دارچین و زنجبیل را با شیر نارگیل و عسل مخلوط کنید تا در قالب ها یخ بزنید تا یک خوراکی با طراوت داشته باشید. خمیر ادویه همچنین می تواند در هنگام حمله پشه ها یا ضربه ها و کبودی ها کارایی مضاعف انجام دهد. مخلوط کردن ادویه با کمی شیر، روغن، آلوئه ورا یا لیموترش می تواند پادزهر خوبی برای نیش حشرات خارش دار یا مفاصل متورم باشد. و ادویه حتی یک جایگزین عالی غیر سمی برای تخم مرغ های عید پاک و ساخت رنگ انگشتی خانگی است!
خرید ادویه پیتزا

ادویه ترشی هندی


سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) کورکومین ادویه را به عنوان ایمن (GRAS) فهرست کرده است. برخی از مشکلات مربوط به مکمل های ادویه با کیفیت پایین یا آنهایی که حاوی پرکننده ها و افزودنی های بالقوه مضر هستند، گزارش شده است. رنگ خوراکی زرد - در کشورهایی که ادویه بسیار محبوب است، مانند هند، برخی از تولیدکنندگان از رنگ خوراکی متانیل زرد (زرد اسیدی 36) برای تقویت رنگ ادویه استفاده می کنند. اگر متانیل زرد در مقادیر زیاد مصرف شود در مطالعات حیوانی نشان داده شده است که باعث ایجاد طیف گسترده ای از بیماری ها می شود. در حالی که زرد متانیل در ایالات متحده ممنوع است، اجتناب از هرگونه ادویه با رنگ خوراکی ضروری است. سرب - ادویه اغلب در سراسر آسیای جنوبی و بنگلادش کشت می شود، هند منبع اصلی این ادویه مفید در نظر گرفته می شود. با این حال، یک مطالعه اخیر به رهبری استنفورد نشان داد که برخی از ادویه های بنگلادش به یک ترکیب شیمیایی مبتنی بر سرب آلوده شده است. مطالعات بیشتر نشان داده است که ادویه عامل سطح بالای سرب در خون کودکان در بنگلادش است. 17، 18 سرب یک سم عصبی است که می تواند به قلب، مغز و کلیه ها آسیب برساند. 19 به دنبال مکمل کورکومین ادویه باشید که توسط شخص ثالث آزمایش شده است تا مطمئن شوید که فاقد آلاینده است. ایجاد یک مکمل کورکومین ادویه موثر نیاز به درک کاملی از موادی که باید استفاده کرد و در چه سطحی از قدرت است. از برندی که توسط یک پزشک معتبر پشتیبانی نمی شود اجتناب کنید. یک برند معتبر مکمل کورکومین ادویه با ارائه یک سیاست 100٪ ضمانت بازگشت وجه نشان می دهد که به محصول خود ایمان دارد. برخی سعی می کنند با ایجاد محدودیت هایی در مورد نوع بازپرداخت، سیاست های بازپرداخت خود را پیچیده تر کنند. از هر برندی که حداقل 90 روز ضمانت بازگشت وجه بدون سوال ندارد، اجتناب کنید. تحقیقات نشان داد که در مارس 2019، 1.8 میلیون بررسی تایید نشده جدید وجود داشت که به طور میانگین 99.6٪ از آنها بررسی های 5 ستاره بودند. 20 اکثر این بررسی ها از افرادی است که برای نوشتن آنها پول پرداخت می کنند. این بررسی های جعلی تعداد را افزایش می دهد. رتبه بندی کلی ستاره یک پروبیوتیک هنگام تصمیم گیری در مورد محصولی که می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد، به بررسی های آمازون اعتماد نکنید زیرا می توانند بسیار گمراه کننده باشند.
ادویه ترشی هندی

ادویه مرغ


علاوه بر این، ادویه همچنین می تواند با کنترل سطح کلسترول بد در برابر گرفتگی عروق خونی محافظت کند. علاوه بر این، تسکین دهنده درد به ویژه مفاصل و همچنین دردهای قاعدگی است. عوارض جانبی ناخواسته ادویه - علیرغم این واقعیت که زعفران هندی یک ادویه فوق العاده با خواص بسیار جذاب است، زعفران هندی نیز دارای اثرات ناخواسته متعددی است. برای جلوگیری از مصرف بیش از حد باید احتیاط کرد اگرچه این یک ادویه گیاهی است. آزمایش و تحقیقات روی حیوانات به وضوح نشان می دهد که ادویه زیاد باعث مشکل کبدی می شود. اگرچه عملاً هیچ کشفی معادل برای مردان و زنان وجود ندارد، بهتر است بسیار مراقب باشید. خونریزی شدید داخلی - تعدادی از علائم معمولاً تاری دید، نامفهوم یا احتمالاً آهسته گفتار، سردرد و همچنین بی حسی است. علاوه بر این، مدفوع مطمئناً همراه با آثار خون تیره می شود. افرادی که خونریزی داخلی واقعاً جدی دارند احتمالاً در همان زمان خون بیرون می ریزند. کبودی هایی که بهبود نمی یابند یا زخم های باز که خونریزی را متوقف نمی کنند نیز معمولاً علائم طبیعی هستند. ناراحتی پوستی - وقتی ادویه روی پوست قرار می گیرد، برای برخی باعث ناراحتی پوستی می شود، با این حال معمولاً پس از یک یا دو روز از بین می رود. اگر با ناراحتی پوستی مواجه شدید، از استفاده از آن خودداری کنید و در صورت تداوم این وضعیت از یک متخصص پزشکی مشاوره بگیرید. مادران باردار و شیرده در حال حاضر - از مصرف و همچنین استفاده از زعفران هندی به هر شکلی خودداری کنند، مگر اینکه توسط متخصص پزشکی مجاز باشد. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، اگر شک داشته باشید، مطمئناً توصیه می شود قبل از استفاده از آن به یک متخصص مراجعه کنید. زعفران هندی صرفاً یک خط خوب نیست. درمان چین و چروک که کار می کند. علاوه بر این، این یک راه حل ساده و در عین حال موثر برای زیبایی و مراقبت است که شامل مقادیر زیادی از ارزش های تغذیه ای و پزشکی به طور همزمان است.
ادویه مرغ

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :