ادویه ثروت


ادویه بدون شک رایج ترین ادویه ای است که در هر خانواده هندی یافت می شود. این ادویه زرد شگفت انگیز نه تنها برای اهداف معطر سازی استفاده می شود، بلکه هزاران سال است که به عنوان یک گیاه دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. از ریشه گیاه Longa Curcuma می آید و از خانواده زنجبیل است. به دلیل داشتن ترکیباتی با خواص دارویی مهم شناخته شده است. این ترکیبات کورکومینوئید نامیده می شوند. این در مورد کورکومین و مشتقات آن، دی متوکسی کورکومین و دی متوکسی کورکومین است که اولین آنها مهمترین این ترکیبات است. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که این ادویه هم برای بدن و هم برای مغز مفید است. با قرار دادن ادویه در رژیم غذایی خود به مدت یک ماه و به طور طبیعی پیروی از یک سبک زندگی متعادل، تفاوت های چشمگیری را مشاهده خواهید کرد و هدیه ای بی نظیر به سازمان خود داده اید. در زیر 5 خاصیت درمانی برتر را که مصرف روزانه ادویه می تواند به بدن شما برساند را مشاهده خواهید کرد. 1) ضد التهاب خواص تسکین دهنده. ادویه در مدت زمان کوتاهی به بدن شما کمک می کند تا با عوامل خارجی مبارزه کند در حالی که نقش مهمی در ترمیم آسیب خواهد داشت. بر اساس مطالعات، ترکیب کورکومین موجود در این ادویه به اندازه برخی داروهای مورد استفاده در موارد التهاب موثر است. به گفته مؤسسه بین المللی روماتولوژی، توانایی ضد التهابی ادویه می تواند دردی را که افراد در مفاصل خود در هنگام ابتلا به آرتریت احساس می کنند، کاهش دهد. 2) بهبود عملکرد کبد. با ادغام این ادویه در رژیم غذایی خود به شما کمک می کند. تمام خواص آنتی اکسیدانی آن. آنتی اکسیدان ها مفید هستند زیرا از بدن ما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند. اعتقاد بر این است که ادویه آنقدر قوی است که مطالعات نشان می دهد می تواند کبد فرد را از آسیب دیدن سموم محافظت کند. 3) عملکرد صحیح دستگاه گوارش بازیابی خواهد شد. ادویه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی که دارد می تواند به شما در حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک کند. همچنین کیسه صفرا را که بخشی از دستگاه گوارش است و درست در زیر کبد قرار دارد، تحریک می کند. تحقیقات نشان می دهد که ادویه پتانسیل کاهش نفخ و علائم گاز را دارد. 4) بهترین درمان سرماخوردگی. لیپوپلی ساکارید ترکیب دیگری است که در ادویه وجود دارد. دارای خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی است که سیستم انسان را تحریک می کند. مصرف روزانه به شما کمک می کند تا از شر سرماخوردگی خلاص شوید یا حتی احتمال آن را کاهش دهید. 5) نشانه های زمان را پاک می کنید. آیا می خواهید پیری را به تعویق بیندازید؟ ادویه جواب دارد. به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن، اعتقاد بر این است که هم در پیری و هم در طول عمر نقش دارد. مصرف منظم کویرکویما پوست شما را براق می کند. همیشه با یک رژیم غذایی متعادل همراه است. شناخته شده است که ادویه ها به کاهش وزن کمک می کنند. ادویه می تواند به شما کمک کند هورمون های استرس را متعادل کنید، که می تواند باعث افزایش شدید وزن و کاهش تشکیل چربی شود. اگر می خواهید سلامتی مطلوبی برای خود و خانواده تان داشته باشید، ادویه در آشپزخانه شما ضروری است. این مقاله را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و به آنها کمک کنید تا خواص درمانی این ادویه را در بدن خود ببینند.
ادویه ثروت

خرید ادویه از چابهار


سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) کورکومین ادویه را به عنوان ایمن (GRAS) فهرست کرده است. برخی از مشکلات مربوط به مکمل های ادویه با کیفیت پایین یا آنهایی که حاوی پرکننده ها و افزودنی های بالقوه مضر هستند، گزارش شده است. رنگ خوراکی زرد - در کشورهایی که ادویه بسیار محبوب است، مانند هند، برخی از تولیدکنندگان از رنگ خوراکی متانیل زرد (زرد اسیدی 36) برای تقویت رنگ ادویه استفاده می کنند. اگر متانیل زرد در مقادیر زیاد مصرف شود در مطالعات حیوانی نشان داده شده است که باعث ایجاد طیف گسترده ای از بیماری ها می شود. در حالی که زرد متانیل در ایالات متحده ممنوع است، اجتناب از هرگونه ادویه با رنگ خوراکی ضروری است. سرب - ادویه اغلب در سراسر آسیای جنوبی و بنگلادش کشت می شود، هند منبع اصلی این ادویه مفید در نظر گرفته می شود. با این حال، یک مطالعه اخیر به رهبری استنفورد نشان داد که برخی از ادویه های بنگلادش به یک ترکیب شیمیایی مبتنی بر سرب آلوده شده است. مطالعات بیشتر نشان داده است که ادویه عامل سطح بالای سرب در خون کودکان در بنگلادش است. 17، 18 سرب یک سم عصبی است که می تواند به قلب، مغز و کلیه ها آسیب برساند. 19 به دنبال مکمل کورکومین ادویه باشید که توسط شخص ثالث آزمایش شده است تا مطمئن شوید که فاقد آلاینده است. ایجاد یک مکمل کورکومین ادویه موثر نیاز به درک کاملی از موادی که باید استفاده کرد و در چه سطحی از قدرت است. از برندی که توسط یک پزشک معتبر پشتیبانی نمی شود اجتناب کنید. یک برند معتبر مکمل کورکومین ادویه با ارائه یک سیاست 100٪ ضمانت بازگشت وجه نشان می دهد که به محصول خود ایمان دارد. برخی سعی می کنند با ایجاد محدودیت هایی در مورد نوع بازپرداخت، سیاست های بازپرداخت خود را پیچیده تر کنند. از هر برندی که حداقل 90 روز ضمانت بازگشت وجه بدون سوال ندارد، اجتناب کنید. تحقیقات نشان داد که در مارس 2019، 1.8 میلیون بررسی تایید نشده جدید وجود داشت که به طور میانگین 99.6٪ از آنها بررسی های 5 ستاره بودند. 20 اکثر این بررسی ها از افرادی است که برای نوشتن آنها پول پرداخت می کنند. این بررسی های جعلی تعداد را افزایش می دهد. رتبه بندی کلی ستاره یک پروبیوتیک هنگام تصمیم گیری در مورد محصولی که می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد، به بررسی های آمازون اعتماد نکنید زیرا می توانند بسیار گمراه کننده باشند.
خرید ادویه از چابهار

فروش اسیاب صنعتی ادویه


ادویه چیزی بیش از یک ادویه خوش طعم و روشن است. همچنین مملو از مزایای سلامتی بالقوه است. بر اساس بررسی منتشر شده در اکتبر 2017 در مجله Foods، بسیاری از مزایای آن به کورکومین، ترکیب گیاهی اولیه که رنگ زرد پررنگ را به ادویه می دهد، نسبت داده شده است. کاهش درد آرتریت کورکومین حاوی خواص ضد التهابی است که آن را به یک درمان بالقوه موثر برای شرایط التهابی مانند آرتریت تبدیل می کند. به عنوان مثال، یک مطالعه کوچک گذشته نشان داد که شرکت کنندگان مبتلا به آرتریت روماتوئید که یک مکمل کورکومین 500 میلی گرمی دو بار در روز به مدت هشت هفته مصرف کردند، در مقایسه با بیمارانی که یک داروی ضدالتهاب نسخه ای یا ترکیبی از دو درمان را مصرف کردند، بهبود بیشتری در حساسیت و تورم مفاصل مشاهده کردند.. کاهش علائم افسردگی افسردگی با سطوح پایین تر فاکتور نوروتروفیک مشتق از مغز (BDNF)، پروتئینی در مغز و نخاع که ارتباط بین سلول های عصبی را تنظیم می کند، مرتبط است. بر اساس مطالعه منتشر شده در تحقیقات مغزی رفتاری، در موش ها، کورکومین به طور موثری سطوح BDNF را در طول 10 روز افزایش داد. 7) بر اساس یک مطالعه کوچک در آوریل 2014 که در تحقیقات فیتوتراپی منتشر شد، در انسان های مبتلا به اختلال افسردگی اساسی، افرادی که روزانه 1000 میلی گرم کورکومین به مدت شش هفته مصرف کردند، پیشرفت های مشابهی با افرادی که یک داروی ضد افسردگی یا ترکیبی از این دو درمان مصرف کردند، مشاهده کردند. کمک به درمان دیابت به لطف اثرات ضد التهابی ادویه، همچنین یک درمان امیدوارکننده برای شرایط التهابی از جمله دیابت است. مطالعه ای که در جولای 2019 در Nutrition & Metabolism منتشر شد، نشان داد که تغذیه مکمل های کورکومین به موش های چاق مبتلا به دیابت نوع 2 به کاهش سطح انسولین خون بعد از 16 هفته کمک می کند.
فروش اسیاب صنعتی ادویه

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :