ادویه کباب کوبیده


ادویه را "ادویه طلایی زندگی" می دانند. متعلق به خانواده زنجبیل است. نام گیاه شناسی آن "Curcuma longa" است. از آن در تهیه فرآورده های گیاهی برای خوردن، شفا و بسیاری دلایل دیگر به صورت رب و همچنین آب میوه استفاده شده است. مایع ادویه به عنوان نرم کننده پوست استفاده می شود. تصفیه کننده خون در آیورودا همچنین برای درمان بیماری های معده و بیماری های مزمن استفاده می شود. برای چندین قرن ادویه به عنوان یک محصول ضد التهابی موثر و یک آنتی اکسیدان قوی استفاده شده است. تولید کنندگان گیاهان دارویی تمام تلاش خود را می کنند تا انواع مناسب ادویه را از بازار بیابند. ادویه چگونه در مراقبت های بهداشتی آیورودا کمک می کند؟ مصرف آن عوارض جانبی ندارد. علت اصلی سلامت ضعیف را پیدا می کند. آن را درست از جوانه پاک می کند. زمانی بود که اهمیت ادویه در طب آیورودا در عموم شنیده نمی شد. اما پس از تحقیقات و مطالعات گسترده، فواید ادویه در طب آیورودا توسط همگان شناخته شده است. احتمالاً با سرطان مبارزه کنید کلسترول خوب HDL را افزایش دهید. کاهش سطح قند خون در افراد دیابتی محافظ معده را تقویت می کند. به عنوان یک ضد انعقاد عمل می کند و زخم ها را التیام می بخشد. در شمال غربی پاکستان و افغانستان، ادویه آسیاب شده را روی یک تکه پارچه سوخته قرار می دهند و روی زخم قرار می دهند تا آن را تمیز و درمان کند. از کبد محافظت کنید. بهترین مقوی برای کبد محسوب می شود. ممکن است برای بیماری آلزایمر و اختلالات کبدی مفید باشد. سطح کلسترول تام و کلسترول LDL را کاهش می دهد. در مراقبت های بهداشتی آیورودا، رژیم غذایی یک فرد به عنوان یک عامل کلیدی در نظر گرفته می شود. توجه زیادی به عادات غذایی بیمار داده می شود. پس از الک کردن دقیق، غذاهایی که بیمار باید داشته باشد انتخاب می شود. ادویه مورد علاقه شخصی همه تولیدکنندگان گیاهی است زیرا نتایج مطلوبی را ارائه می دهد. محصولات گیاهی ساخته شده از ادویه فواید زیادی برای سلامتی دارند. ادویه به عنوان ادویه تقریبا در همه غذاهای هندی استفاده می شود. نباید به صورت خام و بدون پختن مصرف شود. در آیورودا اعتقاد بر این است که ادویه حاوی هر سه دوشا یا تغییرات بدن انسان است. دوشاها ویژگی های شرایط انسانی یعنی پیتا، واتا و کافا هستند. کافا - به معنی زمین و آب است. کافا تغییراتی در بدن انسان است که در دوران کودکی رخ می دهد. پیتا - نیروی بین آتش و آب. نوجوانان به عنوان Pitta.Vata طبقه بندی می شوند - نیروی هوا و اتر. افراد مسن نیز به دلیل پیر شدن، کوچک شدن و خشک شدن به واتا طبقه بندی می شوند. Charaka Samhita Sutra نوشته کاراکا، یکی از قدیمی ترین متون آیورودای هندی حاوی اطلاعاتی در مورد طب داخلی است. اعتقاد بر این است که این قدیمی ترین متنی است که حاوی اطلاعات گسترده ای در مورد آیورودا است.
ادویه کباب کوبیده

قیمت ادویه پاپریکا


طرز تهیه ادویه تازه: پوست آن را بگیرید، رنده کنید، خلال کنید. برای تهیه ادویه تازه، یک سبزی پوست کن یا چاقوی خرد کن برداشته و پوست آن را برش دهید. همچنین می توانید این کار را با مالش ساقه با پشت با قاشق به پایین انجام دهید. هنگامی که ته رنگارنگ، خاکی و کثیف داخل آن را بی حس کردید، آماده است تا به دلخواه از آن استفاده کنید - آن را ریز برش یا رنده شده امتحان کنید (فیبری کمتری نسبت به زنجبیل دارد و رنده کردن آن راحت تر است). با این حال هشدار - رنگ باورنکردنی آن یک رنگ طبیعی است و سطوح و دست ها را به طور یکسان لکه می کند. اگر می خواهید از رنگ آن اجتناب کنید، با احتیاط رفتار کنید یا گل همیشه بهار را بپوشید (می توانید از آب لیمو برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید). با ادویه تازه چه کنم؟ اکنون می دانید که چرا ادویه تازه برای شما مفید است، باید بدانید که چگونه آن را بخورید (یا بنوشید). با یک لیوان چای ادویه این سردی را حفظ کنید. یک اینچ ادویه تازه پوست کنده و رنده شده را با آب یک چهارم لیموترش به همراه یک پیمانه فلفل سیاه آسیاب شده (ماده شیمیایی پیپرین در فلفل سیاه) اضافه کنید. به جذب کورکومین موجود در ادویه کمک می کند) و 300 میلی لیتر آب داغ. اگر حتی بیشتر از زینگ می خواهید، نیم اینچ زنجبیل تازه پوست کنده و ورقه شده یا رنده شده را نیز اضافه کنید. بی درنگ لذت ببرید مقادیر را به دلخواه تنظیم کنید. دستور پخت ما را نیز بررسی کنید. 2. می توانید به آب میوه های مورد علاقه خود اضافه کنید. اسموتی هایی مثل زنجبیل. هویج با گوشت پرتقال را در آب پرتقال قرار دهید یا سعی کنید به اسموتی صبحگاهی فوق العاده سبز خود اضافه کنید. سمبوسه بره لعاب دار ادویه، چیلی سبز - هفته دیوالی هفته خوبی برای تنقلات است! ادویه در ظروف تخم مرغی بسیار مفید است. کمی از مواد تازه را در تخم مرغ های همزده، املت و فریتاتا رنده کنید تا برداشت جدیدی از غذای تخم مرغ خود داشته باشید. همچنین آن را ریز رنده شده امتحان کنید و سپس به تخم مرغ های هم زده اضافه کنید تا یک تخم مرغ برای شیرینی روی سمبوسه یا پای شسته شود که رنگ زرد طلایی شگفت انگیزی به بالا می دهد! ادویه تازه را خیلی نازک به صورت چوب کبریت خرد کنید و کمی به آن اضافه کنید تا سالاد کلم کلم و هویج را زنده کند، برگ تازهسالاد سبز یا سالاد سیب زمینی ساده. 1 اینچ ادویه تازه پوست کنده و رنده شده را بردارید و با 50 میلی لیتر روغن زیتون خالص، 1 حبه سیر، 1 قاشق چایخوری عسل و 50 میلی لیتر ماست مخلوط کنید. هر بار یک قاشق غذاخوری آب اضافه کنید تا غلظت دلخواه شما بدست آید (ما آن را شلتر از ماست دوست داریم، اما آنقدر آبدار باشد که نم نریزد). از سبزی های برشته شده لذت ببرید. با کمی فلفل دلمه ای که برای یک ضربه بیشتر روی آن پاشیده شده است. 250 گرم ادویه تازه پوست کنده را به چوب کبریت تکه تکه کنید و آب 3 لیمو و 1 قاشق چایخوری نمک را به آن اضافه کنید. داخل شیشه درب دار بریزید و حداقل 4 روز در یخچال نگهداری کنید تا طعمش خوب شود و گاهی آن را تکان دهید. اگر می خواهید لایه های بیشتری از ادویه و حرارت دهید، برش های فلفل سبز یا ۱ قاشق غذاخوری خردل و/یا دانه های رازیانه اضافه کنید و ظرف یک ماه استفاده کنید. روغن زیتون، سیر، فلفل سیاه و گیاهان تازه مانند گشنیز، جعفری یا نعناع را با ماریناد معمولی خود ترکیب کنید. دستور العمل استیک گل کلم ادویه ما را برای یک غذای فوق العاده امتحان کنیدشام الهام گرفته از هند فروش عمده سبزی خشک جنوبی.
قیمت ادویه پاپریکا

ادویه چربی خون


برای به دست آوردن ادویه، ساقه یا ریزوم گیاه را می گیریم و آن را می جوشانیم و خشک می کنیم و پودر می کنیم. راه های زیادی وجود دارد که می توانید ادویه یا کورکومین را وارد رژیم غذایی خود کنید. تحقیقات نشان داده است که کورکومین در دوزهای بالا بی خطر است. این خبر بسیار خوبی است زیرا کورکومین همچنین فراهمی زیستی ضعیفی دارد، به این معنی که جذب ضعیفی دارد. برای اثر فعال باید در دوزهای زیاد مصرف شود. می توانید از پودر ادویه در کاری، اسموتی یا سالاد استفاده کنید. برخی از غذاهای زرد رنگی که می خورید، مانند خردل، ممکن است ادویه نیز داشته باشند. اما ممکن است مقدار آن برای هیچ اثر درمانی کافی نباشد، زیرا ادویه تنها ۲ تا ۹ درصد کورکومین است. فراموش نکنید که مقداری فلفل سیاه اضافه کنید که جذب را افزایش می دهد. نحوه خوردن ادویه: این دستور کاری کاری نارگیل سرخپوشان را از Train Holistic امتحان کنید. اگر به دنبال فواید ضدالتهابی هستید، از اینکه با ادویه سنگین تر شوید، نترسید. 1. 2 فنجان آب را با 1 قاشق چایخوری پودر ادویه و 1/2 قاشق چایخوری فلفل سیاه بجوشانید. 2. اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بجوشد. 3. لیمو، عسل یا شیر را به مزه اضافه کنید. اگر به دنبال یک چای گیاهی با فواید ضد التهابی هستید، می توانید چای ادویه مک کل هیل را امتحان کنید. با گیاهان دوستدار RA مانند زنجبیل و دارچین، نوشیدنی گرمی است که مطمئناً بدن شما را آرام می کند. مکمل ها و کپسول های کورکومین کارآمدترین راه برای وارد کردن کورکومین به رژیم غذایی شما هستند. بسیاری از مکمل ها همچنین دارای مواد اضافی مانند پیپرین (فلفل سیاه) برای افزایش جذب هستند. برای دوز، بنیاد آرتریت 500 میلی گرم دو بار در روز را توصیه می کند. همیشه قبل از مصرف مکمل ها با پزشک خود صحبت کنید. این امکان وجود دارد که مکمل های کورکومین با داروها تداخل داشته باشند. در مورد تمام گیاهان یا مکمل هایی که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید.
ادویه چربی خون

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :