باکس ادویه 6 تایی


وسایل را سبک و گرم نگه دارید. هر چند روز یک بار گلدان های خود را چک کنید و هنگامی که جوانه ها شروع به بیرون آمدن کردند، گلدان ها را به طاقچه یا زیر نور رشد ببرید. مگر اینکه خانه شما واقعاً گرم باشد (دمای رشد بهینه در این مرحله 77 تا 86 درجه است) شما می خواهید آنها را روی تشک گرمایی قرار دهید که تا 80 درجه پایین فروش عمده ترشیجات تنظیم شده است. همانطور که گیاهان بیشتر از پوشش های پلاستیکی خود رشد می کنند، آنها را بردارید. 2. به میزان لازم آب دهید. هنگامی که گلخانه های کوچک را باز کردید، باید شروع به آبیاری ادویه خود در صورت نیاز کنید. خاک را مرطوب نگه دارید، اما نه خیس، و یک یا دو بار در روز برگ ها را با آب مه پاش کنید تا رطوبت هوا بالا بماند. اگر اجازه دهید خاک در هر نقطه خشک شود، برداشت نهایی شما را کاهش می دهد. 3. به گلدان های بزرگتر پیوند بزنید. هنگامی که گیاهان شما 6 تا 8 اینچ قد دارند، آنها را با احتیاط به گلدان های بزرگتر (چه گلدان نهایی یا یک اندازه متوسط) پر از خاک گلدان پیوند بزنید. شروع کنید به کم کردن تشک حرارتی چند درجه هر هفته تا رسیدن به 70 درجه. در این مرحله، تا زمانی که دمای داخل خانه شما به طور متوسط حدود 68 درجه باشد، می توانید تشک حرارتی را بردارید. در غیر این صورت، استفاده از تشک حرارتی را ادامه دهید. گیاهان در گلدان های متوسط آماده هستند تا در گلدان ها یا کاشت های نهایی خود زمانی که سنگین تر شدند یا شروع به فرستادن شاخه های بیشتری کنند، آماده اند. 4. گیاهان را به بیرون منتقل کنید. زمانی که احتمال یخبندان تمام شد، ادویه خود را به بیرون منتقل کنید، زمانی که پیش بینی فقط شب های گرم پیش رو را نشان می دهد. برای جلوگیری از آفتاب سوختگی برگهای لطیف در چند روز اول سایه جزئی ایجاد کنید. در طول تابستان به میزان نیاز به آبیاری ادامه دهید. سقوط کنید تا خاک مرطوب بماند اما خیس قیمت ادویه فله نباشد. گیاهان در حال رشد خود را با آبیاری هر دو هفته با چای کمپوست یا استفاده از کود توصیه شده برای سیب زمینی یا محصولات ریشه تغذیه کنید. ادویه شما زمانی آماده برداشت است که برگها و ساقه آنها شروع به قهوه ای شدن و خشک شدن می کنند، حدود هفت تا 10 ماه پس از کاشت. گیاهان، خاک و همه چیز را بیرون بیاورید و خاک را از ادویه تازه خود تکان دهید. ساقه ها را یک اینچ یا بیشتر از توده ریزوم ها جدا کنید و ریزوم ها را خوب بشویید. ریزوم ها تا شش ماه در یک کیسه یا ظرف دربسته در یخچال تازه می مانند. آنها را در فریزر بریزید تا برای مدت طولانی تری نگهداری شوند. مطمئن شوید که تعدادی از بزرگترین ها را برای کاشت مجدد کنار بگذارید! همچنین می توانید پودر ادویه را خودتان درست کنید. ریزوم های تازه تمیز شده را در قابلمه ای بریزید و روی آنها را با آب بپوشانید، آنها را به جوش آورید و بجوشانید تا بتوانید به راحتی با چنگال آنها را سوراخ کنید (بسته به اندازه آنها، ممکن است 45 تا 60 دقیقه یا بیشتر طول بکشد). ریزوم های پخته شده را آبکش کنید، پوست را با انگشتان خود بمالید (اختیاری) و آنها را در آفتاب یا آبگیر غذا که در دمای 140 درجه تنظیم شده است خشک کنید تا شکننده شوند و هنگامی که می خواهید خم شوند، تمیز شوند. ریزوم های خشک شده را در آسیاب ادویه، آسیاب قهوه یا هاون و هاون آسیاب کنید تا پودر ادویه برای پخت و پز درست شود. نکته حرفه ای: ممکن است بخواهید هنگام دست زدن به ریزوم ادویه دستکش بپوشید زیرا انگشتان شما را به رنگ نارنجی روشن در می آورند و پاک نمی شوند.
باکس ادویه 6 تایی

ادویه چربی خون


موسسه تحقیقات ادویه هند در Kozhikode کرالا منحصراً به انجام تحقیقات برای توسعه ده محصول ادویه مانند فلفل سیاه، هل، دارچین، میخک، گارسینیا، زنجبیل، جوز هندی، پاپریکا، ادویه و وانیل اختصاص دارد. این بزرگترین مجموعه ژرم پلاسم ادویه ها در هند است. تحقیقات مختلف انواع زیادی را به ارمغان آورده است. شیوه های کشت در هند. آنها بر پذیرش فناوری های جدید و موجود برای نیازهای جامعه کشاورز برای تولید بهتر ادویه جات نظارت می کنند. هل یک ادویه گیاهی است که نعناع، مرکبات و در عین حال بسیار معطر است. وقتی با ورزش مناسب ترکیب شود، به عنوان یک جایگزین عالی برای کاهش وزن عمل می کند. این ادویه جدا از ارائه غذاهای جهانی با طعم عالی، نقش فعالی در حفظ سلامتی ما دارد. یکی دیگر از ادویه های رایج در سراسر آسیا ادویه است. آسیایی ها به سادگی نمی توانند به هیچ غذایی بدون اشاره ادویه فکر کنند، شاید به دلیل رنگ یا فواید سلامتی آن باشد. ادویه حاوی ماده فعال کورکومین است که دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است. هر دو این ادویه ها با طعم غنی خود. مزایای بالا بر آشپزخانه ما حاکم است. اما افزایش تقاضا هر روز ما را در مورد تولید و عرضه آن شگفت زده می کند. هل سبز سومین ادویه گرانقیمت جهان است که از نظر قیمت فقط وانیل و زعفران از آن پیشی گرفته اند. گواتمالا بزرگترین تولید کننده است. صادرکننده هل پس از آن هند. و واردکنندگان اصلی آنها عربستان سعودی و کویت هستند. ادویه ها را می توان به عنوان موادی با طعم قوی یا معطر که از گیاهان منشاء می گیرد، تعریف کرد که معمولاً به عنوان چاشنی استفاده می شود. هل سبز به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و ادرارآور به کاهش فشار خون کمک می کند. هل سبز حاوی ترکیبات خاصی است که ممکن است با سرطان مبارزه کند و تومورها را در موش ها و لوله های آزمایش متوقف کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در هل سبز به محافظت از سلول ها در برابر آسیب و کاهش سرعت و جلوگیری از التهاب در بدن کمک می کند. هل سبز مشکلات گوارشی را حل می کند. نتایجی را در کاهش زخم معده در موش نشان داده است. هل سبز اغلب برای درمان بوی بد دهان استفاده می شود و به کشتن باکتری های دهان و جلوگیری از پوسیدگی کمک می کند. کرالا با 70 درصد، کارناتاکا با 20 درصد و تامیل نادو با 10 درصد تولید به بالاترین عرضه کننده هل سبز در هند تبدیل شده اند. مهمترین تامین کنندگان ادویه با کورکومین بالا در هند عبارتند از: آندرا پرادش (40%)، تامیل نادو (13%)، اوریسا (17%)، ماهاراشترا، آسام، کرالا، کارناتاکا و بنگال غربی. ادویه حاوی کورکومین با خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی است. سطح هورمون مغزی BDNF را افزایش می دهد، که رشد نورون های جدید را افزایش می دهد و با فرآیندهای دژنراتیو مختلف در مغز مبارزه می کند. کورکومین اثرات مفیدی بر عوامل متعددی دارد که در بیماری قلبی نقش دارند. عملکرد اندوتلیوم را بهبود می بخشد.
ادویه چربی خون

ادویه عمده در اهواز


سعی کنید به دنبال ادویه تازه در یک فروشگاه مواد غذایی خاص، فروشگاه مواد غذایی هیت یا بازار هند یا آسیا باشید. آن را در یخچال نگهداری کنید: آن را در حوله کاغذی بپیچید و سپس آن را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید. برای یک یا دو هفته به خوبی حفظ می شود. اگر متوجه کپک شدید، آن را جدا کرده و دستمال کاغذی را تعویض کنید. ادویه تازه مانند زنجبیل به نظر می رسد که آگاهانه با هویج همراه شده است و تنها به این منظور است که فرزندانی چشم نواز با گوشت بسیار زیبا و پر جنب و جوش نارنجی رنگ ایجاد کند (و همانطور که حداقل بخشی از ظاهر خوب آن نشان می دهد، ادویه در واقع ارتباط نزدیکی با زنجبیل دارد). 1، بسیار بالاتر) با یک چاقو، پوست کن سبزیجات یا قاشق (همانطور که می توانید با زنجبیل انجام دهید) و سپس به دلخواه آماده کنید. 2) نسبت به زنجبیل، چون فیبری کمتری دارد. فقط بخش مربوط به رنگ طبیعی بودن آن را به خاطر بسپارید - به همان اندازه روی تخته برش و انگشتان شما مؤثر است. نکته: سطوح برش را فوراً بشویید. دستکش بپوشید (یا برای انگشتان زرد آماده باشید). مانند زنجبیل، پس از پوست کندن و رنده کردن ادویه، تفاله آن را می توان فشار داد تا آبمیوه تولید شود (آن را در آبمیوه گیری قرار دهید تا زمان بیشتری به مقدار بیشتری برسد). از آن مایع در سس های سالاد، خمیر نان، یا آب میوه یا اسموتی صبحگاهی خود استفاده کنید. می توان آن را نازک برش داد یا به چوب کبریت های ریز خرد کرد تا به سالاد سبز، سالاد سیب زمینی و سالادها اضافه شود. از ادویه تازه در عدس، برنج و سایر غذاهای غلات استفاده کنید. ورقه شده، می توان آن را به سوپ یا ترشی اضافه کرد. ادویه تازه به خوبی با غذاهای تخم مرغی ترکیب می شود: سعی کنید مقداری از آن را در سالاد تخم مرغ، تخم مرغ همزده یا املت رنده کنید. از ادویه رنده شده در ماریناد مرغ، ماهی یا سبزیجات استفاده کنید. چای ادویه را با ادویه رنده شده، عسل و فلفل سیاه تازه رنده شده درست کنید. اگر نمی خواهید آن را بال بزنید، دستور غذای جنیفر پریلو را امتحان کنید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فروش عمده سماق قرمز بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.
ادویه عمده در اهواز

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :