ادویه همبرگر 202


این ایده درآمدزایی خود را در بازار کلی در مقایسه با سایر فروشندگان در فضا ارائه می دهد. این بینشی در مورد نحوه عملکرد فروشندگان از نظر تولید درآمد و پایگاه مشتری در مقایسه با دیگران ارائه می دهد. دانستن سهم بازار ایده ای از اندازه را ارائه می دهد. رقابت پذیری فروشندگان برای سال پایه. این ویژگی های بازار را از نظر ویژگی های انباشت، پراکندگی، تسلط و ادغام نشان می دهد. سناریوی رقابتی یک تحلیل چشم انداز از استراتژی های مختلف رشد کسب و کار اتخاذ شده توسط فروشندگان ارائه می دهد. اخبار پوشش داده شده در این بخش، افکار ارزشمندی را در مراحل مختلف ارائه می دهد و در عین حال با کسب و کار به روز است و سهامداران را در بحث اقتصادی درگیر می کند. سناریوی رقابتی بیانیه های مطبوعاتی یا اخبار شرکت هایی است که در دسته بندی های ادغام و اکتساب، توافق، همکاری، و مشارکت، راه اندازی و ارتقای محصول جدید، سرمایه گذاری و تامین مالی، و جایزه، شناخت و توسعه طبقه بندی شده اند. تمام اخبار جمع آوری شده به فروشنده کمک می کند تا شکاف های موجود در بازار و نقاط ضعف و قوت رقیب را درک کند و بینش هایی برای ارتقای محصول و خدمات ارائه دهد. این گزارش عمیقاً به بررسی تحولات مهم اخیر توسط فروشندگان پیشرو و پروفایل های نوآوری در بازار جهانی ادویه، از جمله آریان بین المللی، Chr. Hansen Holding A/S، Everest Food Products Pvt Ltd.، Feel Good Organics، International Flavors & Fragrances Inc.، ITC Limited، Jacarandas International، Kalsec Inc.، Kauai Organic Farms، Mane Kancor Ingredients Private Limited، McCormick & Company, Inc., Mountain Rose Herbs, Naturex SA, NHR Organic Oils, Olam International Limited, Oregon's Wild Harvest, Organic Wise, فروش عمده ترشیجات Roha Dyechem Pvt. Ltd.، Sabinsa Corporation، SHS Group Ltd.، Spicely Organics، Synthite Industries Ltd.، Turmeric Australia، Vigon International Inc.، و Windcrest Farm, فروش عمده سماق قرمز Inc. ReportLinker یک راه حل تحقیقاتی بازار برنده جایزه است. Reportlinker جدیدترین داده های صنعت را پیدا و سازماندهی می کند تا تمام تحقیقات بازار مورد نیاز خود را دریافت کنید - فوراً و در یک مکان.
ادویه همبرگر 202

ادویه جوز هندی


این دارو به عنوان یک تقویت کننده سلامت و شفابخش نامیده می شود، اما ممکن است منشاء نقص های شناختی و سایر بیماری های شدید باشد. یک مطالعه جدید به رهبری استنفورد نشان می دهد که ادویه - یک ادویه رایج در سراسر آسیای جنوبی - گاهی اوقات با یک ترکیب شیمیایی حاوی سرب در بنگلادش، یکی از مناطق غالب رشد ادویه در جهان، تقلب می شود. برای مشاهده ویدیو به وب سایت مراجعه کنید. برخی از تولیدکنندگان ادویه در بنگلادش اغلب از خطرات آن آگاه نیستند، از رنگدانه کرومات سرب صنعتی استفاده می کنند تا ادویه را با رنگ زرد روشن که برای کاری و سایر غذاهای سنتی ارزشمند است، آغشته کنند. سرب که برای مدت طولانی در محصولات غذایی ممنوع شده بود، یک نوروتوکسین قوی است که در هر مقداری ناامن تلقی می شود. یک تجزیه و تحلیل مرتبط که اخیراً منتشر شده است برای اولین بار تأیید می کند که ادویه احتمالاً عامل اصلی افزایش سطح سرب خون در بین بنگلادشی های مورد بررسی است. جنا فورسایت، نویسنده ارشد این مقاله، محقق فوق دکتری در موسسه محیط زیست استانفورد وودز، گفت: «مردم ناآگاهانه چیزی مصرف می کنند که می تواند باعث مشکلات عمده سلامتی شود». اولین مطالعه که به صورت آنلاین در Environmental Research در دسترس است، شامل طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل ها، از جمله مصاحبه با کشاورزان و تولیدکنندگان ادویه در چندین منطقه بنگلادش است که در مجموع نزدیک به نیمی از ادویه کشور را تولید می کنند. بسیاری این موضوع را در دهه 1980 دنبال کردند، زمانی که یک سیل عظیم باعث خیس شدن و رنگ نسبتاً کدر ادویه شد. تقاضا برای پردازشگرهای ادویه کاری زرد روشن برای افزودن کرومات سرب - رنگدانه زرد صنعتی که معمولاً برای رنگ آمیزی اسباب بازی ها و مبلمان استفاده می شود - به محصول خود منجر شد. این عمل به عنوان یک روش ارزان و سریع برای تولید رنگ مطلوب ادامه یافت. سرب به عنوان یک نوروتوکسین قوی، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و مغزی را در بزرگسالان افزایش می دهد و در رشد مغز کودکان اختلال ایجاد می کند. حدود 90 درصد از کودکانی که سطح سرب خونشان بالاست، در کشورهای کم درآمد زندگی می کنند و آسیب های شناختی ناشی از آن سالانه با حدود یک تریلیون دلار کاهش فروش پودر پاپریکا بهره وری مرتبط است. یک تاجر پودر و ادویه کامل از جمله ادویه را در بازار کاروان داکا، بنگلادش به نمایش می گذارد. استفان لوبی، نویسنده ارشد این مقاله، پروفسور پزشکی و مدیر تحقیقات مرکز نوآوری در سلامت جهانی استنفورد، می گوید: «بر خلاف سایر فلزات، هیچ محدودیتی برای مصرف بی خطری برای سرب وجود ندارد، سرب در کل یک سم عصبی است. مطالعه مرتبط که در سپتامبر منتشر شد.
ادویه جوز هندی

فروشگاه سرویس ادویه


عمل آیورودا به عنوان یک عمل باستانی در نظر گرفته شده است که در متون مقدس تاریخی مختلف به خوبی مستند شده است. بهترین بخش در مورد آن این است که حتی در دنیای مدرن چقدر مرتبط است. این شکل از مراقبت های بهداشتی منشا خود را بیش از 5000 سال پیش می یابد. اساساً فقط مصرف یک معجون گیاهی و انتظار نتیجه نیست. بلکه افراد را به سمت ارزش گذاری برای بدن خود و تلاش در جهت درمان طبیعی آن سوق می دهد. درمان های بی شماری در آیورودا ذکر شده است که از محصولاتی استفاده می کنند که معمولاً در هر خانواده یافت می شود. یکی از آنها ادویه، یک گیاه ریشه ای و یک ادویه رایج است. رنگ زرد تند و عطر متمایز آن به این معنی است که چگونه می توان آن را تشخیص داد. فواید متعددی دارد که آن را به یک ماده مهم برای حفظ سلامتی تبدیل می کند. ریزوم در درجه اول از کورکومین تشکیل شده است که فواید نامحدود موجود در آن را فراهم می کند. این ریشه زرد همچنین حاوی بیش از حد اسانس هایی مانند ژرماکرون و زینجی برن است. جالب است بدانید که یک اونس ادویه بیش از 26 درصد از نیاز روزانه منگنز و 16 درصد آهن را تامین می کند. دلایل زیادی برای استفاده از ادویه در رژیم غذایی روزانه وجود دارد. در اینجا نگاهی اجمالی به اهمیت ادویه برای سلامت کلی انسان ها داریم. مسکن طبیعی - کورکومین جزء اصلی ادویه، دارای خواص ضد التهابی است. به کاهش درد ناشی از جراحی یا حتی جراحات سوختگی کمک می کند. همچنین باعث تسکین دردهای عصبی می شود. گفته می شود که این خواص مسکن شبیه یک مسکن است. همچنین به همین دلیل است که ادویه برای افرادی که از آرتروز و آرتریت روماتوئید رنج می برند توصیه می شود. از DNA انسان در برابر آسیب محافظت می کند - یکی دیگر از عملکردهای گیاه این است که به دلیل کیفیت محافظتی ژنتیکی، به عنوان یک سپر برای DNA عمل می کند. طبق یک مطالعه خاص، ادویه به شکل آبی ممکن است بیش از 80 درصد از هر نوع آسیب به DNA محافظت کند. ارائه فواید گوارشی - ادویه یک موهبت برای کسانی است که با مشکلات گوارشی روبرو هستند. ادویه به عملکرد سالم کیسه صفرا کمک می کند و از این رو مقدار مورد نیاز صفرا را برای سهولت هضم تولید می کند. همچنین به تسکین معده از گاز و هرگونه رفلاکس اسید کمک می کند. علاوه بر این، هر گونه زخم یا التهاب داخل را نیز تسکین می دهد. سیستم تنفسی سالم را تضمین می کند- برای کسانی که عادت به کشیدن سیگار دارند، ادویه مهم ترین عنصری است که می توان به سیستم آنها اضافه کرد. کورکومین به عنوان یک آنتی اکسیدان عالی عمل می کند و در عین حال ریه ها را از هر گونه التهابی که ممکن است به دلیل دود سیگار ایجاد شده باشد، درمان می کند. یکی از مهم ترین راه های درمان ادویه کمک به درمان سرماخوردگی و سرفه است. این یکی از قدیمی ترین روش هایی است که تاکنون از ادویه استفاده می شده است.
فروشگاه سرویس ادویه

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :