ادویه تلاجه


وسایل را سبک و گرم نگه دارید. هر چند روز یک بار گلدان های خود را چک کنید و هنگامی که جوانه ها شروع به بیرون آمدن کردند، گلدان ها را به طاقچه یا زیر نور رشد ببرید. مگر اینکه خانه شما واقعاً گرم باشد (دمای رشد بهینه در این مرحله 77 تا 86 درجه است) شما می خواهید آنها را روی تشک گرمایی قرار دهید که تا 80 درجه پایین فروش عمده ترشیجات تنظیم شده است. همانطور که گیاهان بیشتر از پوشش های پلاستیکی خود رشد می کنند، آنها را بردارید. 2. به میزان لازم آب دهید. هنگامی که گلخانه های کوچک را باز کردید، باید شروع به آبیاری ادویه خود در صورت نیاز کنید. خاک را مرطوب نگه دارید، اما نه خیس، و یک یا دو بار در روز برگ ها را با آب مه پاش کنید تا رطوبت هوا بالا بماند. اگر اجازه دهید خاک در هر نقطه خشک شود، برداشت نهایی شما را کاهش می دهد. 3. به گلدان های بزرگتر پیوند بزنید. هنگامی که گیاهان شما 6 تا 8 اینچ قد دارند، آنها را با احتیاط به گلدان های بزرگتر (چه گلدان نهایی یا یک اندازه متوسط) پر از خاک گلدان پیوند بزنید. شروع کنید به کم کردن تشک حرارتی چند درجه هر هفته تا رسیدن به 70 درجه. در این مرحله، تا زمانی که دمای داخل خانه شما به طور متوسط حدود 68 درجه باشد، می توانید تشک حرارتی را بردارید. در غیر این صورت، استفاده از تشک حرارتی را ادامه دهید. گیاهان در گلدان های متوسط آماده هستند تا در گلدان ها یا کاشت های نهایی خود زمانی که سنگین تر شدند یا شروع به فرستادن شاخه های بیشتری کنند، آماده اند. 4. گیاهان را به بیرون منتقل کنید. زمانی که احتمال یخبندان تمام شد، ادویه خود را به بیرون منتقل کنید، زمانی که پیش بینی فقط شب های گرم پیش رو را نشان می دهد. برای جلوگیری از آفتاب سوختگی برگهای لطیف در چند روز اول سایه جزئی ایجاد کنید. در طول تابستان به میزان نیاز به آبیاری ادامه دهید. سقوط کنید تا خاک مرطوب بماند اما خیس قیمت ادویه فله نباشد. گیاهان در حال رشد خود را با آبیاری هر دو هفته با چای کمپوست یا استفاده از کود توصیه شده برای سیب زمینی یا محصولات ریشه تغذیه کنید. ادویه شما زمانی آماده برداشت است که برگها و ساقه آنها شروع به قهوه ای شدن و خشک شدن می کنند، حدود هفت تا 10 ماه پس از کاشت. گیاهان، خاک و همه چیز را بیرون بیاورید و خاک را از ادویه تازه خود تکان دهید. ساقه ها را یک اینچ یا بیشتر از توده ریزوم ها جدا کنید و ریزوم ها را خوب بشویید. ریزوم ها تا شش ماه در یک کیسه یا ظرف دربسته در یخچال تازه می مانند. آنها را در فریزر بریزید تا برای مدت طولانی تری نگهداری شوند. مطمئن شوید که تعدادی از بزرگترین ها را برای کاشت مجدد کنار بگذارید! همچنین می توانید پودر ادویه را خودتان درست کنید. ریزوم های تازه تمیز شده را در قابلمه ای بریزید و روی آنها را با آب بپوشانید، آنها را به جوش آورید و بجوشانید تا بتوانید به راحتی با چنگال آنها را سوراخ کنید (بسته به اندازه آنها، ممکن است 45 تا 60 دقیقه یا بیشتر طول بکشد). ریزوم های پخته شده را آبکش کنید، پوست را با انگشتان خود بمالید (اختیاری) و آنها را در آفتاب یا آبگیر غذا که در دمای 140 درجه تنظیم شده است خشک کنید تا شکننده شوند و هنگامی که می خواهید خم شوند، تمیز شوند. ریزوم های خشک شده را در آسیاب ادویه، آسیاب قهوه یا هاون و هاون آسیاب کنید تا پودر ادویه برای پخت و پز درست شود. نکته حرفه ای: ممکن است بخواهید هنگام دست زدن به ریزوم ادویه دستکش بپوشید زیرا انگشتان شما را به رنگ نارنجی روشن در می آورند و پاک نمی شوند.
ادویه تلاجه

از ادویه پاپریکا در چه غذاهایی استفاده میشود


چند بطری باید سفارش داد؟ هر بطری یک منبع 30 روزه است و توصیه می کنیم از قیمت تخفیف عمده ما استفاده کنید تا بتوانید امروز بیشتر پس انداز کنید. همچنین، با سفارش 3 بطری یا بیشتر، حمل و نقل و جابجایی رایگان دریافت خواهید کرد. ترکیبات مورد استفاده در کمپلکس ادویه چیست؟ آیا ارسال رایگان ارائه می دهید؟ بله، در صورت سفارش 3 بطری یا بیشتر، 100٪ حمل و نقل و جابجایی رایگان (فقط ایالات متحده) دریافت خواهید کرد. چه زمانی سفارشم را دریافت خواهم کرد؟ سفارش شما ظرف یک روز کاری ارسال خواهد شد. اکثر سفارشات پس از ارسال به طور متوسط بین 2 تا 3 روز طول می کشد. آیا از مواد روان کننده مانند آرد برنج یا استئارات منیزیم استفاده می کنید؟ نه، مطلقاً نه. ما هیچ عامل جریان یا پرکننده ای به محصولات خود اضافه نمی کنیم. نه، هیچ طعمی به آن اضافه نشده است. در حالی که ما فواید سلامتی ادویه و سایر مواد غذایی فوق العاده موجود در این محصول را درک می کنیم، همچنین می دانیم که تحمل طعم آن برای بسیاری از افراد بسیار دشوار است. نه تنها هیچ طعمی اضافه نمی شود، بلکه آروغ یا رفلاکس نیز وجود ندارد. بهترین راه برای مصرف این محصول چیست؟ به سادگی 2 کپسول را صبح با آب میل کنید. اگر محصول برای من نباشد چه؟ در حالی که مجتمع ادویه ما هیچ ادعایی ندارد که شما تا 190 سال عمر خواهید کرد، اما برای اینکه بهترین باشد ایجاد شده است. این محصول حاوی مواد غذایی کامل و ارگانیک واقعی و تایید شده است. حاوی همان مواد مغذی، ویتامین ها و ترکیباتی است که در ادویه و سایر مواد غذایی فوق العاده یافت می شود. همانطور که گفته شد، ما نمی خواهیم چیزی را سفارش دهید که 100٪ از آن راضی نیستید. بنابراین، ما 60 روز ضمانت بازگشت وجه 100٪ داریم، بنابراین اگر از سفارش خود هیجان زده نیستید، فقط به ما اطلاع دهید و ما بدون هیچ سؤالی به شما وجه را پس خواهیم داد. بیش از 99٪ از مشتریان ما محصولات ما را دوست دارند، بنابراین ما مطمئن هستیم که شما نیز عاشق این محصولات هستید. مهم نیست که در صورت عدم رضایت کامل از هیچ یک از محصولات ما، تحت پوشش ضمانت بازگشت وجه 100٪ ما هستید.
از ادویه پاپریکا در چه غذاهایی استفاده میشود

ادویه قابلی پلو


ادویه، ادویه فوق العاده باستانی، دارای خواص ضد التهابی و تقویت کننده سلامتی قوی است. از آن در نوشیدنی های شفابخش مانند شیر طلایی که در سراسر جهان محبوب است استفاده می شود. ادویه معمولاً عوارض جانبی قابل توجهی ایجاد نمی کند. استفاده از ادویه به عنوان ادویه در غذا. نوشیدنی به طور کلی در مقادیر کم بی خطر است. با این حال، افراد ممکن است از عوارض جانبی ادویه به دلایل مختلفی مانند تقلب ادویه یا آلرژی غذایی رنج ببرند. همچنین، بازار مملو از مکمل ها و کپسول های ادویه (کورکومین) است و مصرف بیش از حد ممکن است باعث مشکلات سلامتی شود. مصرف بیش از حد ادویه یا واکنش آلرژیک به این ادویه ممکن است منجر به مشکلات گوارشی مانند (اسهال، نفخ)، آسیب کبدی و حساسیت های پوستی شود. اجازه دهید عوارض جانبی احتمالی ادویه را با جزئیات بررسی کنیم. اگر دوز بالایی از کورکومین، ترکیب فعال موجود در ادویه مصرف کنید، ممکن است از مشکلات گوارشی رنج ببرید. محققان مرکز سرطان اندرسون MD دانشگاه تگزاس دریافتند که در برخی از آزمایش های بالینی برای آزمایش کورکومین برای درمان سرطان، شرکت کنندگان خاصی از درد و ناراحتی شکمی رنج می برند. در یک کارآزمایی بالینی که در مجله Nutrition and Cancer منتشر شد، به 17 بیمار سرطان لوزالمعده پیشرفته روزانه 8000 میلی گرم کورکومین به مدت چهار هفته از راه خوراکی داده شد. پنج بیمار دوز کورکومین را طی چند روز تا دو هفته به دلیل نفخ شکم و درد قطع کردند. در دو بیمار دیگر، دوز کورکومین به دلیل درد معده به نصف کاهش یافت.
ادویه قابلی پلو

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :