ادویه قیمه


آیا پزشک شما برای طب جایگزین باز است؟ درمان ها و درمان های جایگزین که زمانی به حاشیه های دنیای پزشکی منتقل شده بودند، اکنون به طور فزاینده ای در بسیاری از خانه های آمریکایی جای خود را پیدا می کنند و بیش از یک سوم بزرگسالان می گویند که از نوعی از آنها استفاده کرده اند. اما این فقط برای عموم مردم نیست. تحقیقات نشان می دهد که علیرغم مقاومت طولانی مدت، طب جایگزین در برخی مطب های پزشکان نیز در حال افزایش است. مطالعه ای توسط دانشکده پزشکی هاروارد در ماه مه نشان داد که از هر 30 آمریکایی یک نفر - به میزان شش میلیون نفر - پس از توصیه پزشک از درمان جایگزین استفاده می کند و گزارش اخیر در مجله Health Services Research نشان می دهد که احتمال وجود پزشکان و پرستاران افزایش می یابد. خودشان داروهای جایگزین یا مکمل را امتحان کنند. اما پزشکان از چه داروهایی استفاده می کنند و به کدام داروهای جایگزین و مکمل اعتماد می کنند تا به بیمار توصیه کنند یا در عمل خود استفاده کنند؟ در یک سری جدید گاه به گاه، Well با پزشکان سراسر کشور صحبت خواهد کرد تا بفهمد که آنها گاهی اوقات چه داروهای غیر سنتی یا درمانی را توصیه می کنند یا خودشان استفاده می کنند. پزشک: دکتر مینروا سانتوس، مدیر پزشکی یکپارچه در بیمارستان شمالی وستچستر در نیویورک. درمان پیشنهادی: ادویه برای درد مفاصل. این ادویه نارنجی و زرد که به دلیل استفاده زیاد در غذاهای جنوب آسیا معروف است، خاصیت ضد التهابی نیز دارد. دکتر سانتوس آن را به طور مکرر به بیمارانی که از درد و درد مفاصل شکایت دارند توصیه می کند و خودش از آن برای تسکین درد مفاصل خود در اثر ورزش و ورزش استفاده می کند. در حالی که بسیاری از مردم ممکن است ادویه را فقط در غذاهای کاری و رستوران های آسیای جنوبی ببینند، دکتر سانتوس به بیمارانش توصیه می کند که آن را در فروشگاه های مواد غذایی سالم به شکل قرص یا کپسول پیدا کنند. او دوز 1000 میلی گرم در روز را توصیه می کند. به گفته او، مزیت خرید آن در بطری این است که معمولاً با ترکیبی به نام پیپرین ترکیب می شود که به جذب آن کمک می کند. دکتر سانتوس گفت: در هند، هر زمان که ادویه استفاده می کنند، معمولاً فلفل در وعده های غذایی خود دارند. دکتر سانتوس گفت که اخیراً به پدرش پیشنهاد کرده است که بعد از عمل جراحی روی لگن، ادویه را امتحان کند. او تحت دوره توانبخشی بود و درد و مشکلات معده را تجربه می کرد، زمینه دیگری که استفاده از ادویه در آن مطالعه شده است. آنچه علم نشان می دهد: مطالعه ای که در سال 2009 در مجله پزشکی جایگزین و مکمل منتشر شد، ماده فعال ادویه، کورکومین، را با ایبوپروفن برای تسکین درد در 107 فرد مبتلا به استئوآرتریت زانو مقایسه کرد. کورکومین درد را کاهش داد. عملکرد بهبود یافته در مورد و همچنین ایبوپروفن. مطالعه دیگری که توسط محققان مرکز پزشکی دانشگاه بیلور در سال 2008 انجام شد، گزارش داد که مصرف روزانه کورکومین در دوزهای متوسط تا سه ماه بی خطر است. مسکن طبیعی Noxicare™ حاوی ادویه است.
ادویه قیمه

خرید ادویه پیتزا


کورکومین (دیفرولوئیل متان) ترکیب فعال (فیتوشیمیایی) در ادویه کاری زرد روشن ادویه است. داروهای گیاهی هندی، چینی و غربی به طور سنتی از ادویه از خانواده زنجبیل برای بیماری هایی مانند هضم ضعیف، درد شکم و اتساع استفاده می کنند. در سال 1999، سازمان بهداشت جهانی آن را برای درمان رفلاکس اسید، نفخ شکم، و سوء هاضمه عملکردی، همانطور که در طب آیورودا استفاده می شود، توصیه کرد. ده سال پیش، انجمن کانادایی تحقیقات روده، خیریه خواهر انجمن گوارش، بودجه ای را برای تحقیقات دکتر بالجیندر سال در مورد فواید کورکومین در سرطان روده بزرگ فراهم کرد. Salh و تیم وی در ونکوور به مجموعه ای از شواهد کمک کردند که نشان می دهد این ادویه خوش طعم می تواند به جلوگیری از رشد سلول های سرطانی در روده بزرگ کمک کند. یک مطالعه تحقیقاتی پایه2 از هند به موش های مبتلا به کولیت القا شده پرداخت. دریافتند که کورکومین با واسطه فرآیندهای التهابی در کولیت تجربی اثرات مفیدی دارد. بنابراین، ممکن است در درمان بیماری التهابی روده مفید باشد. یک مطالعه بالینی 3 در بریتانیا که شامل 207 بیمار مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر بود، پس از اینکه محققان از آنها خواستند قرص های ادویه مصرف کنند، بهبودی در علائم آنها نشان داد. محققان مطالعات بیشتر، بزرگتر و کنترل شده با دارونما را توصیه می کنند. سایر کارآزمایی های بالینی از نقش درمانی بالقوه کورکومین به ویژه در پولیپوز آدنوماتوز خانوادگی، بیماری التهابی روده، کولیت اولسراتیو، سرطان روده بزرگ، سرطان پانکراس، هیپرکلسترمی، آترواسکلروز، پانکراتیت، پسوریازیس، یووئیت قدامی مزمن و آرتریت حمایت می کنند. کورکومین در حال حاضر یک ترکیب به شدت مورد مطالعه است، با 121 کارآزمایی بالینی فعال در وب سایت دولت ایالات متحده5 تا سپتامبر 2015. هیچ روش مشابهی برای جستجوی آزمایشات بالینی سلامت طبیعی در کانادا وجود ندارد. از تجربه خوشمزه و معطر ادویه و خواص درمانی آن در غذای خود لذت ببرید، اما قبل از مصرف مکمل ها منتظر تحقیقات بیشتر باشید. چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی دانیم چرا و چگونه یک غذا فواید دارد، اما می دانیم که هیچ چیز با یک محصول در حالت طبیعی آن قابل مقایسه نیست. 1. موسوی م و همکاران. کورکومین واسطه تولید سرامید از طریق مسیر de novo در سلول های سرطانی روده بزرگ است. 2. Ukil I et al. کورکومین، جزء اصلی ادویه طعم دهنده غذا، آسیب مخاطی را در کولیت ناشی از اسید تری نیتروبنزن سولفونیک کاهش می دهد. مجله فارماکولوژی بریتانیا. 3. باندی آر و همکاران. عصاره ادویه ممکن است علائم سندرم روده تحریک پذیر را در بزرگسالان سالم بهبود بخشد: یک مطالعه آزمایشی. مجله جایگزین. 4. Goel A و همکاران. کورکومین به عنوان «کورکومین»: از آشپزخانه تا کلینیک.
خرید ادویه پیتزا

قیمت ادویه ارگانو


داروهای مسکن بدون نسخه (OTC) و تجویزی می توانند درد زانو را تسکین دهند، اما اغلب با عوارض جانبی همراه هستند. مطالعات اخیر نشان داده است که ادویه (Curcuma longa)، ادویه ای که اغلب در غذاهای جنوب آسیا مانند کاری استفاده می شود، ممکن است به درد مفاصل کمک کند. اما مصرف آن به عنوان مکمل بهتر است یا در غذا؟ آرتریت شایع ترین اختلال مفصلی در ایالات متحده است و زانوها اغلب اولین مفاصلی هستند که تحت تأثیر این بیماری قرار می گیرند. یک مطالعه نشان داد که در افراد بالای 60 سال، بیش از 10 درصد از مردان و 13 درصد از زنان علائم آرتریت را در زانوهای خود داشتند. داروهای مسکن OTC و تجویزی می توانند تسکین دهند، اما اغلب با عوارض جانبی همراه هستند. این عوارض جانبی شامل آسیب کلیه و مشکلات قلبی است. طبق آماری که در سال 2006 توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) منتشر شد، تقریبا 20 درصد از آمریکایی ها درجاتی از زانو درد را گزارش می کنند. درد می تواند از سفتی خفیف تا سطوحی که تقریباً ناتوان کننده هستند متغیر باشد. مطالعات اخیر نشان داده است که ادویه، یک ادویه خوش طعم و محبوب در هند، ممکن است به تسکین درد مفاصل کمک کند. این ادویه در طب آیورودا رایج است، اما عمدتاً در غذا در ایالات متحده استفاده می شود و نه به عنوان دارو. کارشناسان می گویند که شواهد روشنی وجود دارد که نشان می دهد ماده فعال موجود در ادویه ممکن است فواید سلامتی داشته باشد. دکتر ناژندرا گوپتا: "به طور گسترده اعتقاد بر این است که کورکومین، که ماده فعال ادویه است، دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است. و به همین دلیل، اغلب به عنوان مکمل توسط بسیاری از افراد برای کمک به علائم مفصلی استفاده می شود." FACP، CPE، یک متخصص داخلی در بیمارستان تگزاس هلث آرلینگتون مموریال، به Healthline گفت.
قیمت ادویه ارگانو

شنبه 16 بهمن 1400
بؤلوملر :